Missä vaiheessa uus testi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mulish
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mulish

Aktiivinen jäsen
23.08.2007
4 296
0
36
Tein eilen testin ja meni vähä mönkää koko teko ja negaa näytti. Missä vaihees uus testi et luotettava tulos?
Mun kierto aina 29 päivää eikä pävälläkää yli, ny kp 32 ja ihan paniikissa. Stressaan jo tietty nii paljon että sen takii ei kuulu.

Mietin kans et josko jo testaisin, mulla kp 35/28-30. Mahaa on menkkamaisesti nippaillut viikon verran, mut aina ihan lyhyen aikaa ja sitten se loppuu kuin seinään kun taas silloin kun menkat alkaa niin alkaa just tollasena kevyenä nippailuna joka yltyy vielä samana päivänä kivuliaisiin kramppeihin... Mulla olis liuska-ovistesti tuolla, mites sen kanssa katsottiinkaan onko raskaana? Pitikö testi- ja kontrolliviivan olla yhtä vahvat vai mitä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mietin kans et josko jo testaisin, mulla kp 35/28-30. Mahaa on menkkamaisesti nippaillut viikon verran, mut aina ihan lyhyen aikaa ja sitten se loppuu kuin seinään kun taas silloin kun menkat alkaa niin alkaa just tollasena kevyenä nippailuna joka yltyy vielä samana päivänä kivuliaisiin kramppeihin... Mulla olis liuska-ovistesti tuolla, mites sen kanssa katsottiinkaan onko raskaana? Pitikö testi- ja kontrolliviivan olla yhtä vahvat vai mitä?

En tuosta testistä tiiä mut mulla ollu ain menkka oireet vaik raskaana oliski sit, mut plussana tisit tikkuilee kuten nyt.

Yhteistyössä