Missä vaiheessa teille on muut ilmoittaneet halukkuutensa lapsen hoitoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja diipa daapa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

diipa daapa

Vieras
Siis isovanhemmat tai lapsen kummit tai kuka tahansa? Kun jotenkin sitä toivoo, että joku sanoisi haluavansa ottaa joskus lapsen hoitoon niin ettei itse tarvitsisi sitä kysyä. Lapsi on nyt puolivuotias eikä ole tarjouksia tullut :D Saahan sen hoitajan tietysti vaikka palkattuakin, ei siinä, mutta mielelläänhän sitä jonkun tutun ihmisen käsiin jättäisi lapsensa jos joskus haluaisi jossain käydä.

Kyllä se pitää itse pyytää, tuksin kukaan kädet ojossa tulee tarjoutumaan... tai ei meillä ainakaan. :D 6kk vauva on niin pieni, että ei ihan kuka tahansa ota. Itse en ainakaan ottaisi mieluusti pikkuvauvaa hoitooni. :ashamed: Mutta noille leikki-ikäisille löytyy onneksi jo ottajia. :D

Mä en oo ikinä tajunnu edes tarjota kenellekään hoitoapua, oon olettanut että halukkuuteni on ikäänkuin itsestäänselvää ja pyydetään jos on tarvetta. On kyllä ollut pyytäjiäkin, mutta ei oo tullu mieleen, että joillekin pitää erikseen tarjoutua.

Noh, eka tarjous tais tulla jo synnärillä :D Oma tätini on moneen kertaan tarjoutunut että "tuokaa mulle hoitoon, ihan millon vaan" ... Mutta ei oo vauva sinne asti vielä "kerenny" :P Vauvan pappa on kans tarjoutunu ja siellä vauva onkin ollu monesti tunnin- muutaman tunnin kerrallaan hoidossa.

Meillä on kyllä tarjouduttu jo ihan kun lapset oli vauvoja, mä en tosin vauva-ikäisiä ole hoitoon raaskinut antaa joten ei ole ollut tarvetta silloin.
Isompien kohdalla kummit on kysellyt kylään reilu kolmevuotiaasta sitten silleen et lapsi on mennyt yksin leikkimään kylään. Ei olla tuota hoitoapuna nähty kun pienemmät on olleet kotona, vaan enemmän niin et kummi haluaa viettää aikaa lapsen kanssa.