esikon kohdalla ostin vaunut rv8
onneksi ei sattunut mitään ikävää =) nelosen kohdalla en enää pitänyt niin kiirettä tavaroiden hankinnalla =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:heti kun sain tietää olevani raskaana, aloin käydä lastenkirppiksellä ja ostelin usein jotain söpöä. Viikolla 16 ostettiin vaunut kun näin sopuuhintaan kivat
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Alkuperäinen kirjoittaja MÄ:NO ei kannata tossa vaiheessa. Kyllä sä viel ehdit monta kertaa ne ostaa.
Miksi ei kannata vielä..
Meillä kun on aikeena varata vaunut ja maksaa niitä pikku hiljaa pois..
Alkuperäinen kirjoittaja kerkee sitä myöhemminkin:Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Alkuperäinen kirjoittaja MÄ:NO ei kannata tossa vaiheessa. Kyllä sä viel ehdit monta kertaa ne ostaa.
Miksi ei kannata vielä..
viikko 18 on vielä todella vähän, ja entäs jos raskaus ei kestäkkään loppuun asti. sitten on vaunut odottamassa tyhjillään... ettekä te varmaan vaunuilla laitokselta kotiin tule
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:Alkuperäinen kirjoittaja kerkee sitä myöhemminkin:Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Alkuperäinen kirjoittaja MÄ:NO ei kannata tossa vaiheessa. Kyllä sä viel ehdit monta kertaa ne ostaa.
Miksi ei kannata vielä..
viikko 18 on vielä todella vähän, ja entäs jos raskaus ei kestäkkään loppuun asti. sitten on vaunut odottamassa tyhjillään... ettekä te varmaan vaunuilla laitokselta kotiin tule
Omituisia ajattelu tapoja täällä..
Alkuperäinen kirjoittaja Realisti:Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:Alkuperäinen kirjoittaja kerkee sitä myöhemminkin:Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Alkuperäinen kirjoittaja MÄ:NO ei kannata tossa vaiheessa. Kyllä sä viel ehdit monta kertaa ne ostaa.
Miksi ei kannata vielä..
Omituisia ajattelu tapoja täällä..
Mitähän omituista tässäkin oli...
Alkuperäinen kirjoittaja kdlkjsdfkjdsö:Niin ja JOS jotain ikävää sattuisi, niin ei ne vaunut siinä se suurin murhe ole. Pahemmalta minusta tuntuu se, että jos ei varauduta vauvan tuloon vaan ajatellaan synnytyssaliin asti että "jos jotain pahaa tapahtuukin..."
Tää on ihan lääkärin kertomaa faktatietoa, että jos alkuraskaudessa (meillä varhaisultrassa) löytyy sydämen syke, niin 99% raskauksista menee hienosti loppuun asti. Eli se mahdollisuus ettei vaunuille tulisikaan käyttöä, (siis jos nyt rv. 18) on TODELLA pieni meillä SUomessa. Onneks!
Onnea loppuodotukseen!!