Missä vaiheessa raskaus alkaa näkymään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"utelias"

Vieras
Kuinka varhaisessa vaiheessa raskautta sen havaitsee silmistä?
Meillä on nyt yritys päällä, enkä haluaisi, että noitamaiset sukulaiseni huomaavat mitään silmistäni, joten ne jotka sen näkevät, niin näkyykö se jo heti kun alkio on kiinnittynyt???
Viimeksi raskaus päättyi hyvin ikävästi, enkä halua saman toistuvan . Ne jotka näkivät silmistäni, osasivat nähdä sen melko pian, mutta mietin vaan että ehdinkö mennä maan alle vasta siinä vaiheessa kun raskaus on varmasti alkanut ja jatkunut ns. turvallisten viikkojen yli.
Keljuttaa vaan, kun joutuu tosiaan sinne np-ultraan asti piilotella itseään. :(

Ja älkää haukkuko huuhaaksi, tiedän, että joillakin on kyky havaita raskaudet naisen silmistä! :headwall:

olen kuullut saman, että moni näkee silmistä milloin odottaa.. Itse olin n. 7 viikolla ni maha pömpötti kuin menkoissa. Isäni sanoikin että oonko lihonnut ku maha kasvanut :) työkamu huomasi aika alussa kans silmistä ku koitin salata kun edellinen oli enkelivauva...

[QUOTE="vieras";22012854]olen kuullut saman, että moni näkee silmistä milloin odottaa.. Itse olin n. 7 viikolla ni maha pömpötti kuin menkoissa. Isäni sanoikin että oonko lihonnut ku maha kasvanut :) työkamu huomasi aika alussa kans silmistä ku koitin salata kun edellinen oli enkelivauva...[/QUOTE]

Eikö olekin turhauttavaa, kun haluat ettei kukaan saa tietää ja kohta kaikki tietävät siitä.

Ei mulla kyllä ole näkynyt muusta kuin mahasta, ensimmäinen odotus päättyi ikävästi. Nyt mennään viikolla 14 ja on jo näkynyt pidemmän aikaa mahasta, vissiin sen verta turvottaa...

Eikö olekin turhauttavaa, kun haluat ettei kukaan saa tietää ja kohta kaikki tietävät siitä.

Juurikin näin. Töissä työkamut kyselivät suoraan ja aina kyttäsivät mahaani rasittavuuteen asti. Ihana asiahan raskaus on, mutta silti niin henkilökohtainen ja oma asia, joka ei muille kuulu varsinkaan sillon kuin ei vielä mitään edes näy.

Ei multa ole kukaan nähnyt, ei silmistä eikä mahasta. Viikko 16 nyt.

Täytyy kyllä sanoa, että joillakin ihmisillä kasvot muuttuvat jotenkin luiseviksi, silmät vetisiksi ja kaula suonikkaaksi, kun he alkavat odottaa. Yhdestä ihmisestä näin itsekin raskauden tällä tavalla. Mutta itse olen ihan saman näköinen kuin yleensä.

Itse olen nyt 14. raskausviikon lopulla. Kohtu on kasvanut hieman, että sen itse tuntee, mutta ei niin, että muut sitä silmin huomaisivat. Olen tässä myös miettinyt, että missäköhän vaiheessa raskaus alkaa minulla todella näkymään. Voipi olla, että vasta kuukaudenkin päästä. Sehän riippuu ihan ihmisestä... :)

Yhteistyössä