Missä vaiheessa parisuhdetta se lässyttäminen yleensä loppuu?

Daisy De La Hoya

Aktiivinen jäsen
21.04.2007
5 236
0
36
Mun faija ja sen nainen lässyttää vieläkin, vaikka on ollu yhdessä jo about 3 vuotta.. siis oikeen sellasta ällöttävää hanipöö -sontaa.. |O
Mä en oo ikinä harrastanu sellasta.
No, okei ehkä ihan pari ekaa viikkoa, et oon tehny hyvän ensivaikutelman. :)
Joskus kännissä lähetin äijälle viestin ja yritin kertoa, että rakastan häntä, mut kirjotin senkin väärin. :laugh:
Kerran se kysy multa rakastanko mä sitä, mä jotenki häkellyin ja vastasin, et en! :D
Mutta, mites teillä muilla? Mä oon varmaan ainoo, ketä oksetta tollanen siirappi, mut minkäs mä luonteelleni voin.
Lapsia ja eläimiä suukotan ja lässytän vieläkin, enkä ole ajatellut lopettaakaan, ennen ku ne jotenkin kärsii siitä henkisesti (tai jopa fyysisesti). :saint:

Riippuu ihan tietty siita mika kasitetaan lassytykseksi - kylla me aina joka puhelin puhelu lopetetaan siihen etta sanotaan rakastavamme toista. samoin illalla nukkumaan mennessa. Jospa se kohta loppuu - avioliitto vuosia kun on vasta takana 20,,,,

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
Riippuu ihan tietty siita mika kasitetaan lassytykseksi - kylla me aina joka puhelin puhelu lopetetaan siihen etta sanotaan rakastavamme toista. samoin illalla nukkumaan mennessa. Jospa se kohta loppuu - avioliitto vuosia kun on vasta takana 20,,,,

Ihana :heart:

Meillä kans on tapana sanoa puhelun päätteeksi "rakastan sinua", mutta vuosia on vähemmän kuin teillä ja toivottavasti nämä pienet ja ihanat eleet jatkuu vielä paljon paljon pidemmälle tulevaisuuteen =)

Alkuperäinen kirjoittaja Schmetterling82:
Huh kun hirveetä :D
Jos näette teini-iän ohittaneen parin kävelevän käsi kädessä, rutistelevan ja tönivän toisiaan ja pussailevan jopa kauppareissulla, se ollaan me...valitan...:D

Äläs ny, saatetaan se pari olla menikin, tosin eihä meillä oo ku koht 8v yhteistä taivalta takana.. :heart:

Meillä ei olla ikinä lässytetty ja suhde toimii edelleen oikein hyvin. Yhteisiä vuosia takana pian 24v. Tuntuisi tosi teennäiseltä päättää puhelu lauseeseen "Minä rakastan sinua." Lause on totta, mutta suuhumme se ei sovi.

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
Jos näette teini-iän ohittaneen parin kävelevän käsi kädessä, rutistelevan ja tönivän toisiaan ja pussailevan jopa kauppareissulla, se ollaan me...valitan...:D

Äläs ny, saatetaan se pari olla menikin, tosin eihä meillä oo ku koht 8v yhteistä taivalta takana.. :heart:

Tai me :D Pian ollaan oltu 15 v yhdessä :heart:

Meillä ei ole koskaan lässytetty... Mies todennäköisesti saisi sydänkohtauksen jo julkisesta hellyyden osoituksesta (vaikka, että otan häntä tuolla ulkona kädestä kiinni), ei siis koskaan tule taipumaan lässytykseenkään.

Mutta isä kyllä lässyttää hyvän äitipuoleni kanssa :D Musta on ihan hauskaa, kun ne kikattelee ja kiusoittelee toisiaan. Yhdessä ovat kuitenkin olleet jo monta vuotta. Minusta on kiva, että isä on löytänyt jonkun sellaisen ihmisen, jonka kanssa voi vähän lässyttää :D

Ei kai se ole lässyttämistä jos sanoo rakastavansa :o

Mun mielestä lässytys on lässytystä, sellaista "tuu lakat mun viekkuun, mikt tä menit niin kauat mulle tuli ikävä nyt mä itken vaan tun täytyy lohduttaa". Ja vielä pahempaa. Mikä hitto siinä on! Liian moni mun tuntemista pareista lässyttää ja vieläpä ihmisten ilmoilla :x

Tai sitten mun vanhemmat, niillä alkaa olemaan lasissa 60-vuotta, avioliittoa takana 40 vuotta ja jaksavat edelleenkin kuherrella.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
ap, ehkä sun tekee sen takia pahaa kun isäs lässyttää toiselle naiselle kun äitis?

Me lässytetään, kutsun miestäni "pupsu" "pupu" "mussukka"kultsi"..Mikähän sen oikea nimi edes on??? :xmas:

Ei, jos se mun äidille lässyttäis, ni varmaan kuolisin shokkiin..
Ne on eronnut jo yli 15v sitten.. :)

Baarissa kerran venailin takkiani narikassa ja siinä joku pariskunta naivat toisiaan vaatteet päällä.. Onneks ällötti pokeakin, kun pisti ne pihalle..:D
Tollanen julkisella paikalla nuoleminen ja toisensa ylistäminen.. :x
Kyllä mullekin on lässytetty, mutta oon aina tehny siitä lopun, ettei se voi "kateudestakaan" johtua.
äääääääähh, v**ustako mä tiedän mikä mun ongelmani on.. B)

Kyllä meillä edelleen suukko annetaan kun toinen lähtee, vaikka aamulla... ja puhelimessa sanotaan rakastan sinua jos ollaan erossa yö toisista.... ja illallakin se sanotaan ennen nukkumaan menoa.... ja joskus päivän mittaankin. käsikädessä enää harvemmin kuljetaan... siinä kädessä on yleensä pojan käsi...

Yhteistyössä