missä vaatteissa uitte raskausaikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uimari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uimari

Vieras
Hei!

Maha on alkanut kasvaa, ja kokouimapuku jäänyt pieneksi. Viimeksi menin uimaan bikineissä, siis ylä- ja alaosa, ja vatsani keräsi kovasti katseita, paheksuviakin. Onko jotenkin epäsoveliasta uida maha paljaana raskausaikana? Miten olette ratkaisseet ongelman?

Uimista en haluaisi tämän takia lopettaa, kun se on melkein ainoita liikuntamuotoja joka ei aiheuta supistuksia.

Maha ei ole mitenkään ruma minusta, vähän raskausarpia ym mutta niitähän nyt tulee.

Uin bikineissä. Ei meidän naapurit ainakaan siihen mitään sanoneet, eivätkä katsoneet yhtään pahasti (taloyhtiön uima-allas). Olin uimassa vielä päivällä, kun synnytys alkoi sitten yöllä :)

Bikinit mulla oli ja huomasin kyllä että tuijotettiin..mutta mä tuumailin, että ne joko
1) katsoo mun mahaa ihan siksi kun sitä ei voi olla huomaamatta, tai
2) ne katsoi mun tatuointeja, joita ei myöskään voi olla huomaamatta, tai
3) mahdollisesti paheksuivat, tai olivat paheksumatta niiden yhdistelmää.

Sama se mulle mitä ne tuumi, uiminen oli raskaana aivan mahtavaa kun vatsa ei painanut ja kivut helpottuivat :)

[QUOTE="aina";22290957]uimatoppi ja bikinihousut[/QUOTE]

Näin, en viitsinyt parin kuukauden takia ostaa raskausuimapukua (vatsa tuli näkyviin vasta ihan loppuvaiheessa) ja ne katseet otin lähinnä ihailuna, kun vatsa viimein näkyi. Tuskin sitä kukaan pahalla katsoo.

Mulla oli bikinit päällä sen muutaman kerran mitä uin odotus aikana. Ja kyllä siellä uimahallissa muutamia pitkiäkin katseita huomasi,mutta johtuneet luultavasti siitä samasta syystä kuin tapiontytär eli siis värityksestäni vasenkäsi tatuoitu kokonaan ja oikeassa olkapäässä, jaloissa,kaulassa ja selässä on myös kuvia.

Ilmeisesti sitten voin jatkossakin uida bikineissä, vaikka tuijotetaankin. Kun kerran muutkin ui. Isompaa uikkaria mulla ei ole, enkä viittisi ostaa muutaman kuun takia uutta.

Kyllä ne mua tuijotti, vaikka minulla ei edes ole mitään tatuointeja tai muuta huomiota herättävää.

Ilmeisesti sitten voin jatkossakin uida bikineissä, vaikka tuijotetaankin. Kun kerran muutkin ui. Isompaa uikkaria mulla ei ole, enkä viittisi ostaa muutaman kuun takia uutta.

Kyllä ne mua tuijotti, vaikka minulla ei edes ole mitään tatuointeja tai muuta huomiota herättävää.

No jotkut nyt on tyhmiä ja kyylää kaikkea. Joidenkin mielestä uimahalliin ei saisi mennä bikineissä lainkaan, joten aijai, kuinka paha se on, jos menet raskaana.=)

Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;22290944:
Bikinit mulla oli ja huomasin kyllä että tuijotettiin..mutta mä tuumailin, että ne joko
1) katsoo mun mahaa ihan siksi kun sitä ei voi olla huomaamatta, tai
2) ne katsoi mun tatuointeja, joita ei myöskään voi olla huomaamatta, tai
3) mahdollisesti paheksuivat, tai olivat paheksumatta niiden yhdistelmää.

Sama se mulle mitä ne tuumi, uiminen oli raskaana aivan mahtavaa kun vatsa ei painanut ja kivut helpottuivat :)

pakko peesata :)

Yhteistyössä