Missä tapaa 35+ miehiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aikuinen naikkonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aikuinen naikkonen

Vieras
Kävin tässä eräänä perjantai-iltana pitkästä aikaa viihteellä. Kiertelin noin kuudessa eri baarissa, ja joka paikka oli tupaten täynnä itseäni puolta nuorempaa porukkaa. Vaikka olenkin ihan mukiinmenevä nainen, tunsin kyllä pienoista alemmuuskompleksia nuorten ja kauniiden tyttösten seassa. Ja ne miehet...ei mua sytytä alle kolmikymppiset poikaset, joita siinä ympärilläni parveili. En halua olla puuma!

Onko todellakin niin, että kaikki 35 vuodesta ylöspäin olevat (komeat, urheilulliset, älykkäät) miehet ovat väistämättä toisten omia? Mistä sellaisia voi löytää vai jäänkö loppuiäkseni yksin? En halua rinnalleni mitään plösöä jämäpalaa tai nuoruuteensa jämähtänyttä naisten pyörittäjää.

Nettideittailua kokeilin kerran, mutta voi luoja, mikä tarjonta sieltäkin löytyi! No, ei yksin elämisessä mitään vikaa ole, mutta kieltämättä näin kevään korvalla pieni rakastuminen ja seikkailu kiehtoisi pikkaisen. :)

Se toinen kierros alkaa tyypillisesti vasta päälle nelikymppisenä. Eli vastaus kysymykseesi on: kyllä. Miehet ovat 35v (hyvät siis) varattuja. Erobuumi ei ole vielä alkanut, joten odottele rauhassa sellaiset 5-8 vuotta. Sitten toivotan tervetulleeksi Leville "ruskaa katselemaan", kun siellä on toisen kierroksen kovimmat bileet.

Mutta kyllä mulle nelikymppiset kelpaa! 5-10 vuotta vanhemmat miehet on ihan jees, kunhan ovat pitäneet huolta itsestään eivätkä päästäneet itseään ukkoutumaan. Leville siis..? :D

Mulla alkaa olla oikeasti paniikki. Olen huomannut saman asian ap:n kanssa ja olen vasta ekalla (toivottavasti vikalla) kierroksella. Mutta ikää on 28v ja vakituista parisuhdetta ei ole. Asun Helsingissä, joten ei ainakaan pitäisi olla siitä kiinni, ettenkö olisi ihmisten ilmoilla. :(

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;28262427:
Mutta kyllä mulle nelikymppiset kelpaa! 5-10 vuotta vanhemmat miehet on ihan jees, kunhan ovat pitäneet huolta itsestään eivätkä päästäneet itseään ukkoutumaan. Leville siis..? :D

Joo tervetuloa Leville :) Ei siinä mitään. Mutta tuo 5v+ vuoden ikäero on miehillä ja naisilla siis sielläkin, mitä se usein on jo nuorempana. Eli jos ajatellaan että tulisit sine 40-vuotiaana, niin siellä olisi sitä 45-50v tarjolla. Jos sulle tuo sama ikähaitari kelpaa jo nyt, enkä siis tarkoita ikäeroa, vaan tuota miesten ikää, niin ilman muuta mukaan vaan :)

Olen käynyt kolmena vuonna peräkkäin ja aina on säpinää ollut. Ehkä ensi syksynä sitten se oikea löytyy.

Yks meidän tuttu erosi syksyllä, mies 38v (kolme lasta). On urheilullinen, siis tosi atleettinen, muutenkin ihan ok näköinen. Noissa tavallisissa ravintoloissa se viikonloppuisin pyörii ja ilmeisesti kysyntää on.

Enempää en osaa aiheesta sanoa, kun en itse ravintoloissa pyöri ja ja olen varattu, mutta eiköhän niitä hyviäkin miehiä vapaana ole. :)

Jos itse olisin vapaalla jalalla ja seuraa vailla, lähtisin etsimään miestä punttisalilta. Sieltä löytyisi hyvin todennäköisesti mies, joka olisi mieleinen ainakin ulkoisesti...ja melko todennäköisesti myös sisäisesti. Pidän treenatuista, itsestään huolta pitävistä miehistä, joilla on muutakin elämänsisältöä, kuin kapakat.

Uskon kyllä siihenkin, että mukavaan tyyppiin voi törmätä ihan missä tahansa. Vaikka kaupassa. Ei muuta, kuin juttelemaan vaan. Ei siinä paljoa menetä, jos saa heviosastolla pakit :D

Kun itse olin 28 ja kävin joskus tyttöjen kanssa viihteellä, niin silloin tuntui, että maailma on miehiä väärällään! Mutta silloin olin onnellisesti naimisissa, enkä katsellut ketään sillä silmällä. Ainoastaan totesin, että mikäli olisin sinkku, mulla ei olis mitään hätää. Mutta nyt tilanne on toinen.

mulla on yks 25vuotias työkaveri, joka motkottaa mulle siitä, kun en huoli nuorempaa miestä. olen kuulemma liian vanhanaikainen, ja näin ollen moni mahdollisuus ja varteenotettava mies jää kokematta. Mutta mutta...jotenkin en osaa nähdä itseäni vakavassa suhteessa nuoren miehen kanssa. Typerää, mutta haluan kokea suhteessa olevani se nuorempi (ja nuoremman näköinen) ja saan turvallisuuden tunnetta vanhemman kanssa.

Nyhjötän täällä yksin kotona, lapset ovat isällään, enkä aio lähteä minnekään pitämään hauskaa, vaikka voisin. ei vaan huvita kokea sitä huonommuuden tunnetta, jonka koin silloin yhtenä perjantaina. Äh, olen tylsä ja typerä!

No täällä olisi 34v mies vailla seuraa. Olen kiertänyt Helsingin baarit, mutta en pärjää näille bodatuille 22-vuotiaille mitenkään. On kyllä merkkivaatetta päällä, mutta mistä minä tietäisin minkä merkkistä housua tässä pitäisi "roikottaa" että olisi cool.

Vajaan vuoden jaksoin noissa ravintoloissa juosta ja sitten tuli stoppi. En ala maksamaan Namun zintonicista enää 15 euroa kappaleelta ja vielä kymppiä sisälle. Etsin kumppanin jostain harrastuksista tai töistä.

Mies... Mulle ei merkkivaatteilla oo mitään väliä! Kunhan mies on siististi pukeutunut, se riittää. Tekisi mieli sanoa, että olisit mulle liian nuori, mä olen 37 vuotias! ;)

Niin ja tuo punttisalihomma: käyn kyllä salilla, mutta naisten salilla! :D On siellä yks komea miespuolinen ohjaaja, mutta hän on tukevasti naimisissa, joten hän on out of my dreams.

Jos itse olisin vapaalla jalalla ja seuraa vailla, lähtisin etsimään miestä punttisalilta. Sieltä löytyisi hyvin todennäköisesti mies, joka olisi mieleinen ainakin ulkoisesti...ja melko todennäköisesti myös sisäisesti. Pidän treenatuista, itsestään huolta pitävistä miehistä, joilla on muutakin elämänsisältöä, kuin kapakat.

Uskon kyllä siihenkin, että mukavaan tyyppiin voi törmätä ihan missä tahansa. Vaikka kaupassa. Ei muuta, kuin juttelemaan vaan. Ei siinä paljoa menetä, jos saa heviosastolla pakit :D

En sano tätä pahalla, joten älä ota sitä niin. Olen ollut sinkkuna useamman vuoden ja kuntosali on vihoviimeinen paikka etsiä miestä. Bodarit on niiiiiiiin täynnä sitä omaa kroppaansa, itseään ja egoaan, ettei siinä ole tilaa toiselle. Olen "seurustellut" neljän kehonrakentajan kanssa. Seurustelu lainausmerkeissä, koska onko 2-3kk tapailu sitten seurustelua? Mutta joka tapauksessa aina sama homma: itseään täynnä. Ja jos niille kertoo ettei kroppa merkitse sulle kaikkea kaikessa, ne eivät edes usko sitä. "Sä halusit mut treffeille, kun oon niin hyvännäköinen" ja siihen on turha väittää vastaan, että ei kun meillä juttu kulki siinä kuntopyörää polkiessa.

Sit toinen fakta: ne isoimmat kaverit käyttää 99% varmuudella jotain ainetta. Ne kieltää sen aina, mutta alkoholia et voi niiden kanssa käyttää. Ne käy päälle lähimpään mieheen, kun se muka "katseli sillä silmällä". Ja se johtuu niistä hormoneista. Ne sen ehkä tunnustaa kovien tappelujen kautta ja sanoo että "ku kaikki niitä käyttää ja ei tää siitä johdu".

Vinkki: Etsi mies vaikka uimahallista tai puuhamaasta, mutta älä ainakaan IKINÄ hae punttisalilta miesseuraa itsellesi.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;28262574:
Niin ja tuo punttisalihomma: käyn kyllä salilla, mutta naisten salilla! :D On siellä yks komea miespuolinen ohjaaja, mutta hän on tukevasti naimisissa, joten hän on out of my dreams.

No kannattaisko sitten vaihtaa salia jo ensviikolla? :)

Mä en ikinä, koskaan, milloinkaan menisi naisten salille, sillä sieltä puuttuu ihan kokonaan silmänruoka. Ja sinne pitää erikseen "pukeutua", jottei katsota pitkään, kun taas näillä miesvoittoisilla saleilla on se ja sama mitä pistät päälle. Ei tarvitse olla viimosen päälle Betterbodyssiä jne.

Ja miehet on aina todella avuliaita. Auttavat mielellään varmistamaan, neuvovat tekniikassa ja tsemppaavat. Kertaakaan en ole naiselta apua saanut, mutta miehiltä hyvinkin usein. Joten kannattaa miettiä tuo saliasia uusiksi :)

En sano tätä pahalla, joten älä ota sitä niin. Olen ollut sinkkuna useamman vuoden ja kuntosali on vihoviimeinen paikka etsiä miestä. Bodarit on niiiiiiiin täynnä sitä omaa kroppaansa, itseään ja egoaan, ettei siinä ole tilaa toiselle. Olen "seurustellut" neljän kehonrakentajan kanssa. Seurustelu lainausmerkeissä, koska onko 2-3kk tapailu sitten seurustelua? Mutta joka tapauksessa aina sama homma: itseään täynnä. Ja jos niille kertoo ettei kroppa merkitse sulle kaikkea kaikessa, ne eivät edes usko sitä. "Sä halusit mut treffeille, kun oon niin hyvännäköinen" ja siihen on turha väittää vastaan, että ei kun meillä juttu kulki siinä kuntopyörää polkiessa.

Sit toinen fakta: ne isoimmat kaverit käyttää 99% varmuudella jotain ainetta. Ne kieltää sen aina, mutta alkoholia et voi niiden kanssa käyttää. Ne käy päälle lähimpään mieheen, kun se muka "katseli sillä silmällä". Ja se johtuu niistä hormoneista. Ne sen ehkä tunnustaa kovien tappelujen kautta ja sanoo että "ku kaikki niitä käyttää ja ei tää siitä johdu".

Vinkki: Etsi mies vaikka uimahallista tai puuhamaasta, mutta älä ainakaan IKINÄ hae punttisalilta miesseuraa itsellesi.

No pakkoko se on iskeä se paikan suurin kundi? :D

Mun tuttavapiiriini kuuluu kaksi SM-tason kehonrakentajaa ja kyllä, he ovat joissakin määrin juurikin kuvailemasi kaltaisia. Heillä bodaus on lähes koko elämä ja se elämä on siis hyvin minä-keskeistä. Joskaan ei heille se kroppa nyt sentään siinä määrin ole kaikki kaikessa, kuin mitä noilla sinun tapaamillasi miehillä.

Ehkä ne isoimmat kaverit käyttää mömmöjä, mutta edelleen, onko ihan pakko ottaa se salin isoin mies? Eikö vähän vähempi riitä? Tosin eipä sitä käyttöä koon perusteella pysty määrittelemään. Tiedän myös muutaman kukkakepin, joilla ei ole mömmöjen suhteen puhtaat jauhot pussissa.

En tiedä minkälaisia bodareita olet tapaillut, mutta he, jotka oikeasti bodaavat tosissaan, eivät käytä alkoholia kuin hyvin harvoin, sillä alkoholi nyt vaan yksinkertaisesti ei monen viikon mittaiseen diettikauteen sovi mitenkään. Eikä oikeastaan muutoinkaan alkoholi sovellu moiseen elämäntyyliin, sillä se hidastaa palautumista. Tunnen joitakin henkilöitä, jotka käyttävät hormooneja, mutta kukaan heistä ei ole koskaan ollut agressiivinen, edes humalassa.

Ja jos nyt sitä salikuntaa mietitään, niin melko vähän siellä niitä bodareita näkyy. Kyllä suurin osa on sellaista ihan perusTarmoa, jotka haluavat vähän lihasta luiden ympärille ja iloa liikunnasta.

No kannattaisko sitten vaihtaa salia jo ensviikolla? :)

Mä en ikinä, koskaan, milloinkaan menisi naisten salille, sillä sieltä puuttuu ihan kokonaan silmänruoka. Ja sinne pitää erikseen "pukeutua", jottei katsota pitkään, kun taas näillä miesvoittoisilla saleilla on se ja sama mitä pistät päälle. Ei tarvitse olla viimosen päälle Betterbodyssiä jne.

Ja miehet on aina todella avuliaita. Auttavat mielellään varmistamaan, neuvovat tekniikassa ja tsemppaavat. Kertaakaan en ole naiselta apua saanut, mutta miehiltä hyvinkin usein. Joten kannattaa miettiä tuo saliasia uusiksi :)

Taitaa olla enemmän salista kiinni. Missä mä käyn niin miehet on juurikin noita kunnon bodareita, merkkivaatteissa, kultalenkkareissa, koruissa ja lippikset päässä. Keskenään naureskelevat ja suurimman osan ajasta näyttävät vaan seisokelevan. En ikinä, IKINÄ kehtaisi mennä sen ryhmän luokse jotain apua pyytämään! Hyvänen aika saisi parhaassa tapauksessa vaan naurut päällensä, pahimmassa tapauksessa varmaan sylkeäkin.

[QUOTE="vieras";28262745]Taitaa olla enemmän salista kiinni. Missä mä käyn niin miehet on juurikin noita kunnon bodareita, merkkivaatteissa, kultalenkkareissa, koruissa ja lippikset päässä. Keskenään naureskelevat ja suurimman osan ajasta näyttävät vaan seisokelevan. En ikinä, IKINÄ kehtaisi mennä sen ryhmän luokse jotain apua pyytämään! Hyvänen aika saisi parhaassa tapauksessa vaan naurut päällensä, pahimmassa tapauksessa varmaan sylkeäkin.[/QUOTE]

Annan saman vinkin sulle, kuin ap:llekin. Vaihda salia :)

Haluaisko joku antaa vähän potkua persuuksiin ja käskeä mua lähtemään johonkin tänään! Oikeesti, mulla olis mahis lähteä, mutta tässä mä vaan istun sidukkapullo seuranani yksin plussalla...säälittävää! Kun vaan tietäis, minkälaiseen paikkaan lähtis.

En asu etelä-suomessa, mutta eräässä isohkossa kaupungissa kyllä. Mun pitäis ensin käydä pikasuihkussa, sitten nopea meikki ja mekko päälle...Voi että, pitäisköhän!? Kellokin on kohta jo puoli 11..

Mä olin vähän samassa tilanteessa sinun ikäisenäsi. Sitten se "oikea" vain sattui kohdalle. Suhteita hänellä oli ollut ja jopa avoliittoa, muttei avioliittoa, eikä lapsia. Ei sillä, että lapset olisivat haitanneet, mutta sattuipa nyt osumaan kohdalle mies, jonka kanssa sain onnen perustaa perheen. Olin aika epätoivoinen muutaman vuoden yhden pitkän avoliiton päätyttyä.

Niin, baarista niitä vakavasti otettavia miehiä harvoin löytyy.. Tsemppiä!

Yhteistyössä