Missä se Savanna oikein on???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ikävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:
juu, tuota kauppajuttua minäkin muistelin. siksi niitä vaatteita tilaili ja oli ihan käsi päässä sen maksamansa laskun kanssa ...

Niin oli! ja mitenköhän kauppa käy :D kun ei nytkään käy! Tyttö raasu :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:
on varmaan tienaamassa, kun tilaili niitä mekkosia sieltä kiinanmaalta melkoisen läjän ;) tais olla 108 kappaletta.

Oikeesti :o

Joo, se perustaa kaupan... strippi ei kannata, kun joku vie asiakkaat :)

Mä jo ajattelin, että itsellensä :/

Voi v***, ihan ku joku kuninkaallinen suunnilleen kyseessä :headwall: Tässä se nähdään, vaikka on kuinka tyhjä pää niin Suomessa kyllä pääsee julkkikseksi. Ei tarvi muuta kuin tarpeeksi (muiden? ) rahaa ja taito sillä kehuskella, johan on wannabe-savannat nuolemassa.

Oliko taas tylsä päivä hiekkalaatikolla? Ystävät ei vastaa puheluihin? Mieskin ärsyttää?

Savanna on varmaankin elämässä elämäänsä. Sitä, mistä te saatte sitten taas rääpiä päätänne täällä =) Toiset tekee ja toiset ihmettelee muiden tekemisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi v***, ihan ku joku kuninkaallinen suunnilleen kyseessä :headwall: Tässä se nähdään, vaikka on kuinka tyhjä pää niin Suomessa kyllä pääsee julkkikseksi. Ei tarvi muuta kuin tarpeeksi (muiden? ) rahaa ja taito sillä kehuskella, johan on wannabe-savannat nuolemassa.

Mä luulen että täällä moni vaan nauraa itsekseen näitä juttuja :) Ei kukaan normaali voi ottaa niitä vakavasti!