Missä paikkakunnallasi myydään MINYMON talvihaalareita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuisku77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Jkl:ssä tämmönen liike:

http://jykesyritys.protacon.fi/?tp=8453&yr=3083

Onko jo auki?

On auki (MUOKS. luulin et tarkotit että joko liike on avattu, kun ei hirmu kauan ole tossa paikalla ollut.. mutta siis taitaa aueta klo 10, muistelisin) mutta ei niillä ole noita haalareita.

Kävin vajaa pari viikkoa sitten kysymässä ja myyjä sanoi että "minymon haalareita oli 1 kappale ja se on myyty".

Vähäsen harmittaa kun ostin kuopukselle tuon lehtikuvioisen mutta en sitten samalla älynnyt että esikoinenkin olisi tarvinnut. Piti tyytyä erilaiseen.

http://onskefroen.dk/minymo-overtoej-251/

täällä olis mutta sanoo:

Vi levere desværre ikke til den valgte adresse i øjeblikket.
Kontakt venligst support for yderligere hjælp eller indtast en alternativ leveringsadresse.

Alkuperäinen kirjoittaja Janni-JameliaJessicaMöttönen:
No juu, kyllä mäkin noita jo aikoja sitten katselin mutten tilannut :headwall: kun kaapissa oli reimatecit ja mä myin ne jo pois kun aloin boikotoimaan reimaa

Mä boikotoin myös, voi kiesus mitä paskaa ja mihin hintaan :kieh:

Sulle on yytä ;)

Millaisia nuo Minymon talvivaatteet ovat? Kestäävätkö normaalia arkikäyttöä lapsella? Minymon "kirjaintoppatakki" on mun mielestä ihanan näköinen ja sitä harkitsen, mutta muutamat kirjoitukset netissä vähän lannistivat ostohalua kun heijastimet eivät ilmeisesti kestä vauhdssa mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja Janni-JameliaJessicaMöttönen:
No juu, kyllä mäkin noita jo aikoja sitten katselin mutten tilannut :headwall: kun kaapissa oli reimatecit ja mä myin ne jo pois kun aloin boikotoimaan reimaa

Mä boikotoin myös, voi kiesus mitä paskaa ja mihin hintaan :kieh:

sama täällä.meil on viime keväänä ostettu takki+housut+hattu joita käytettiin parisen viikkoa ja ostin toisen haalarin nyt talveksi kun en voi sitä enää pukee pojalle.mietin vaan että pitäiskö ne myydä vai mitä mä niillä teen.

Otin 116cm Minymon 3,5v pojalle, hän on 107cm pitkä ja normaalipainoinen. Onhan tuo iso, mutta menee kyllä.

Ja ajattelin tuon 98cm tilata Tanskasta tytölle, kun muuta ei enää saa. Tyttö on 2v n.87cm normaalipainoinen...

On sekin varmasti tosi iso, mutta hanskoilla ja kengillä puku kuitenkin pysyy hyvin päällä. Ja koska materiaali on tosi notkeaa ja ohutta, niin ei haittaa reiluus.

Ja varmaan menee puvut vielä ensi vuonnakin :D

Espoossa minymo:ta myy ainakin Bobo, joka maahantuo kyseistä merkkiä. Eilen juuri oli Helsingissä Bobon ystävämyynti, siellä oli tosi hyvät alet monista merkeistä.

Yhteistyössä