Missä on TAVASTIA klubi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "moi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"moi"

Vieras
Missä päin Helsinkiä on Tavastia? Osoite on, muttei paljoa auta kun en Helsinkiä tunne. Onko se lähellä mitä, miten sinne voisi opastaa? Kiitos jos joku voi auttaa :D

Kiitos vastauksestasi, ja olen pahoillani että jouduit siinä itseäsi kohtuuttomasti rasittamaan. Kyllä google on, ja osaan sitä jopa käyttää. Helsinki on täysin vieras minulle, joka maalta, muutaman tuhannen asukkaan pitäjästä tulen. Siksi jouduin täällä kysymään. Kamppi on jo huomattavasti helpompi löytää tuosta kartastakin.

[QUOTE="moi";30329269]Kiitos vastauksestasi, ja olen pahoillani että jouduit siinä itseäsi kohtuuttomasti rasittamaan. Kyllä google on, ja osaan sitä jopa käyttää. Helsinki on täysin vieras minulle, joka maalta, muutaman tuhannen asukkaan pitäjästä tulen. Siksi jouduin täällä kysymään. Kamppi on jo huomattavasti helpompi löytää tuosta kartastakin.[/QUOTE]

Vastaukestasi päätellen et kyllä osaa Googlea käyttää. Sinne Googlen karttaan voi ihan osoitteenkin kirjoittaa, taikka pelkästään Tavastia-klubin nimen niin se näyttää ihan tarkalleen missä se sijaitsee. Lisäksi netissä on Helsingin kaupungin oma osoitekarttapalvelukin.

https://www.google.fi/maps/place/Ta...2!3m1!1s0x46920a34ad4ff16b:0x9607ad7309a6b8bb

Lisäksi netissä on Helsingin kaupungin oma osoitekarttapalvelukin.

Helsingin karttapalvelu

Koska Kampin kauppakeskus on melko iso, lisätään vielä että Tavastia on sillä puolen missä on Scandic-hotelli

Yhteistyössä