Missä on mun rahat..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katjale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

katjale

Jäsen
01.02.2008
238
0
16
Mulla kävi hirvee tuuri eilen ja voitin Unibetin automaattipelissä 367 euroo,sen verran jäin voitolle kun pelasin 15 euroa.Aina tulee rahat Nordeaan seuraavana pvänä mut nyt ei ole vieläkään tullu ja klo on jo 12. :D Odottavan aika on pitkä... Pitäis päästä törsäilemään.

Sielt sivulta löytyy kyl ohjeet mut pari kertaa piti soitella infoon ennenkuin pääsi rekisteröitymään,vähän sekavat ohjeet olivat.Mutta laitoin kuitenkin itseni pelikieltoon 6kk koska mulla on taipumusta koukuttua asioihin.Siel voi sit pelata korttia,automaatteja ja lyödä vetoa ym. en usko et mulla käy moinen tuuri ihan heti uudestaan joten annn olla ettei mene vellirahat...

Heh.. Meil on isäntä laittanut lukkoja koko koneen täyteen.. Eilen en saanut ostettua Tv-Shopista mitäään ja tänään en saa pelattua Unibettiä :whistle:

Tosin en oo ennen mitään tilannutkaan, saati pelannut, ne on lähinnä viruksia varten :kieh:

Toisaalta onhan noita muitakin pelisivuja.... :saint: Ei sentäs,täytyis pyytää ukkelia et laittais kans kiinni kaikki tommoiset pikkurouvalle houkuttavat linkit.Syksyllä ei tarvii pelata kun tulee vauva ja esikoinen menee kouluun.Tai jos vähän yöllä kokeilis...

Yhteistyössä