Missä on kaikki kunnoliset naiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tem_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tem_

Uusi jäsen
06.12.2015
9
2
3
33
Tiedän! että tämä aihe on käsitelty monesti tällä foorumilla, mutta kerta kiellon päälle.

Mistä ihmeestä kaikki kunnoliset, fiksut, luotettavat, lojaalit, suurisydämmiset kaiken puolin jalat maassa olevat naiset ovat?

Olen jo pitkään katsonut ympärillä olevaa tarjontaa eikä ketään oikein tunnu vievän jalkoja veteläksi minusta. Kaikki tuntuu nykyään haluavan vain yhden illan suhteita ja jännitystä elämään.

Kyllä, En ole liian valikoivakaan. Hyväksyisin kumppanini juuri semmoisena kun hän olisi niin hyvässä kuin pahassa. Tahtoisin loppuelämän kestävän parisuhteen ja jakaa elämän toisen kanssa ja kokea kaikenlaista huikeita reissuja mitä tulevaisuus toisi tullessaan.

Olen paljon liikkeessä työni ja harratuksieni puolesta joten en kotonakaan ole päivät pitkät makoilemassa.

T, Raitis, huoliteltu, urheilullinen 23v yh isä. Työkseni olen kirvesmies omalla toiminimellä.

Ps. Tämä ei ole treffilmoitus :)

Ei semmoisia ole enään. Pitää olla koko ajan muutama äijä kierroksessa, ei ole muuten tarpeeksi "voimaantunut".
Maan vaihto auttaa tai rupea reippaasti homoksi.

Katsot vain sen huoneen rumimman ja tylsimmän näköisen naisen. niin todennäköisesti löytyy juuri etsimäsi tasapainoinen nainen. Jos erehdyt yrittämään kauniita naisia, niin löydät vain niitä lyhytaikaisia suhteita. Nuo kauniitkin naiset kyllä monesti ilmaisevat etsivänsä jotain pysyvää, mutta käytännössä he ovat niin nirsoja, että kaikki miehet saavat pakit ennen pitkää.

• Tykkää
Reactions: Occamin partaveitsi
Katsot vain sen huoneen rumimman ja tylsimmän näköisen naisen. niin todennäköisesti löytyy juuri etsimäsi tasapainoinen nainen. Jos erehdyt yrittämään kauniita naisia, niin löydät vain niitä lyhytaikaisia suhteita. Nuo kauniitkin naiset kyllä monesti ilmaisevat etsivänsä jotain pysyvää, mutta käytännössä he ovat niin nirsoja, että kaikki miehet saavat pakit ennen pitkää.

Mikä sitten on kaunista? Ne pinnalliset pakkelinaamat joita te miehet metsästätte ja sitten petytte?
Kannattaa ehkä kiinnittää huomiota muuhunkin kauneuteen kun mitä massa opettaa.
Ja lopettaa se kilpailu kenellä on se kivoin koru siinä kainalossa, mitä esitellä.

Itseäni ainakin on kehuttu hyvinkin kauniiksi ja monesti, ja tiedän itsekkin olevani.
En tarvi edes meikkiä :P Vientiä ois, mutta just sen takia ei kiinosta, kun tahdon juurikin sellaisen suhteen jossa saan olla naisen osassa, eikä mun tarvis pelätä et mies häipyy ensimmäisen vastoinkäymisen tullessa.

Olen itse valmis pistämään likoon paljon, silloin pitää olla toisen osapuollenkin.

Tässäkin voisi kysyä miten se kauneus määritellään. Siihen ei varmaankaan ole yhtä ainoata vastausta. Kauneushan on katsojan "silmissä" ja joka jonkun toisen mielestä ei ole kaunis, voi jonkun toisen mielestä olla.

Uskoisin vielä löytyvän sellaisiakin naisia mitä ap tarkoittaa jotka ei hae yhden illan suhteita tai jännitystä elämäänsä.

Yhtälailla voisi kysyä missä on ap:n kuvailemat miehet jotka ei hae vaan yhden illan suhteita ja onko vielä sellaisia.

Yleistäähän ei kai oikein voi että kaikki olisi samanlaisia.

Tässäkin voisi kysyä miten se kauneus määritellään. Siihen ei varmaankaan ole yhtä ainoata vastausta. Kauneushan on katsojan "silmissä" ja joka jonkun toisen mielestä ei ole kaunis, voi jonkun toisen mielestä olla.

Uskoisin vielä löytyvän sellaisiakin naisia mitä ap tarkoittaa jotka ei hae yhden illan suhteita tai jännitystä elämäänsä.

Yhtälailla voisi kysyä missä on ap:n kuvailemat miehet jotka ei hae vaan yhden illan suhteita ja onko vielä sellaisia.

(y)

Tämä oli paremmin ilmaistu.

• Tykkää
Reactions: famipala

Samaa mieltä. On vaikea löytää kunnollista ja mukavaa miestä. Seksi kelpaa aina
mutta ei parisuhde.

• Tykkää
Tiedostan kyllä vahvasti sen, että vaalin vanhoja perinteitä. Miehen täytyy rakentaa talo omalle perheelleen ja äiti jäisi hoitamaan lapsia kotiin ymym.. näin ympäripyöreästi :)

Tottakai naisellakin saa olla omat harrastukset ja kaverit joita hän sitten näkee miten parhaaksi näkee. Saisi ehdottomasti käydä istumassa iltaa kavereittensa kanssa ym.

Jotenkin tuntuu nyky yhteiskunassa olevan sula mahottomuus tämä yhtälö.

Olen myös käyttänyt netissä treffi-ilmoituksia mutta turhaan. Olen suoraan sanonut olevani yh ja mikä kiinnostaa ym.

Onhan noita "vanhojen perinteiden vaalijoita" mutta joskus vaan saattaa mennä aikaa että sellaisen löytää.
Jos itsellä on lapsia, sekin voi jollain tavalla vaikeuttaa sitä uuden löytämistä.

muoks. onhan täälläkin tuo tapaillaan "osio".

Kunnolliset miehet ei nyt naisille kelpaa. Pitäisi olla joku linnakundi tai naisen hakkaaja niin sitten kelpaisi.

Onhan noita "vanhojen perinteiden vaalijoita" mutta joskus vaan saattaa mennä aikaa että sellaisen löytää.
Jos itsellä on lapsia, sekin voi jollain tavalla vaikeuttaa sitä uuden löytämistä.

muoks. onhan täälläkin tuo tapaillaan "osio".

Ymmärän hyvin että toiselle osapuolelle voi olla kova paikka jos on toisesta liitosta lapsi. Varsinki jos hänellä itsellään ei ole kokemusta lapsista.

Eipä tässä kai muuta auta kuin odottaa mitä tulevaisuus tuo tullessaan :) Uskon kyllä hartaasti löytäväni joku kaunis päivä unelmieni naisen. En todellakaan lähte sitä ettimällä etsimään. Se tulee sitten kun tulee.

Olen vain todella ymmäläni että eikö tässä maassa ole enään yhtään ihmistä joka vaalisi samanlaisia perinteitä ja unelmia ym.

• Tykkää
Ymmärän hyvin että toiselle osapuolelle voi olla kova paikka jos on toisesta liitosta lapsi. Varsinki jos hänellä itsellään ei ole kokemusta lapsista.

Eipä tässä kai muuta auta kuin odottaa mitä tulevaisuus tuo tullessaan :) Uskon kyllä hartaasti löytäväni joku kaunis päivä unelmieni naisen. En todellakaan lähte sitä ettimällä etsimään. Se tulee sitten kun tulee.

Olen vain todella ymmäläni että eikö tässä maassa ole enään yhtään ihmistä joka vaalisi samanlaisia perinteitä ja unelmia ym.

Juu, ei se aina välttämättä ole helppoa alkaa "rakentaan" uutta elämää eron ja lapsen/lapsien jälkeen. Silloin voi olla vielä vähän hankalampaa jos itsellä on lähes kokonaan lapset.

Noinhan tuo monesti menee eikä koskaan voi tietää.
Mutta varmasti on vielä samoin ajattelevia naisiakin miten itsekin ajattelet. Ehkä olet "törmännyt" tähän mennessä vain noihin toisenlaisiin.
Ei pidä heittää kirvestä kaivoon :)

Olen juurikin yhtä "vanhanaikainen" kuin sinäkin.
Tai siis, että näinen on se kodin henki ja mies hankkii leivän pöytään.

Enkä tarkoita etten itse silti voisi olla työssä. Vaan hyvin perhekeskeinen olen.

Miksi naiset hakevat renttuja miehiä? Tässä syy!
Tutkimuksessa naisille esitettiin miesten kuvia. Toinen kuva osa edusti komeaa ja vaarallista miestä, kuten vaikkapa James Bondia. Toinen kuva edusti pehmeää perheenisää. Naisten tuli arvioida, kuinka hyvin miestyypit suoriutuisivat kodinhoidollisista tehtävistä, kuten lastenhoidosta, ruokakaupassa käymisestä ja ruoanlaitosta.

Naiset, jotka olivat lähellä ovulaatiota, arvioivat seksikkäät ja vaaralliset miehet paremmiksi kodinhoitajiksi.

Yhteistyössä