Missä nettikaupoissa on nyt ALEt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sisukas.net, lasten metsola, keltainen kettu, Wilmis, Juulia ja joonatan,Anselmiina. Näin aluksi tuli mieleen. Suurin osa ale-tuotteista on kyllä jo mennyt.
Toivottavasti löydät vielä kivoja. :)

itte tilasin vielä eilen cupcaken haalarin nettikaupasta tytölle... Yleisesti tuntuu että poikien kokoja on vielä paremmin jäljellä monessa tuotteessa, esim. just noissa haalareissa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
itte tilasin vielä eilen cupcaken haalarin nettikaupasta tytölle... Yleisesti tuntuu että poikien kokoja on vielä paremmin jäljellä monessa tuotteessa, esim. just noissa haalareissa.

Ja minä taas en löydä pojille 110 cm Cupcaken haalaria mistään. Siis sitä ruskeaa missä vaaleansininen tähti edessä. Jossain oli sitä vaalensinistä haalaria vain jäljellä.

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Suurin osa aletuotteista jo mennyt noissa yllä mainituissa kaupoissa. Itse heräsin vähän liian myöhään aleihin ja jäin ilman niitä vaatteita mitä etsin.

No jos sua helpottaa yhtään, niin valikoima on ollut ihan alen aluksi jo heikko. Yksittäisiä vaatteita pienillä prossilla. Mutta joo, itse tilasin välittömästi kun alet alkoivat. Ihan kyttäsin pari kertaa päivässä...

Onko kukaan tilannut ticketin nettikaupasta tanskasta? Itse uskaltauduin äsken tilaamaan pari pukua.. ainoa mikä jäi epäselväksi, oli että tiedotetaanko tuotteiden kuljetuksesta jotenkin? Siis että tiedän olla kotona, kun paketti saapuu:D Siellä oli ainakin hyvät alet, mutta tosi huonosti kokoja.

Alkuperäinen kirjoittaja t2h:
Onko kukaan tilannut ticketin nettikaupasta tanskasta? Itse uskaltauduin äsken tilaamaan pari pukua.. ainoa mikä jäi epäselväksi, oli että tiedotetaanko tuotteiden kuljetuksesta jotenkin? Siis että tiedän olla kotona, kun paketti saapuu:D Siellä oli ainakin hyvät alet, mutta tosi huonosti kokoja.

Olen tilannut muutaman kerran. Just toi setä paketin ovelle. Tulee sähköpostiin viesti kun ovat paketin lähettäneet, mutta tarkaa aikaa tai soittoa ei tule. Olen aina ollut kotona kun paketti on tullut niin en tiedä miten toimivat jos ei vastaanottaja ole kotona. Veisivätköhän lähimpään postiin?

Niin tai jos tuovat sitten seuraavana päivänä.. Mutta ilmeisesti hyvin on toiminut? Ja hyviä tuotteita..? Taitaahan noista eroon päästä, jos eivät ole sopivia. Kumma kun arveluttaa heti, kun lähtee ulkomailta tilaamaan, vaikka varmasti ihan luotettava firma.

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Nää alet on kyllä sellaisia ettei oikeen raski ostaa mitään, huonot aleprosentit on :(

mikä on sun mielestä huono ale%? Mun mielestä -40% on jo aika hyvä.

No kyllä jos paidalle jää alen jälkeen hintaa 20 e, niin on se liikaa lastenvaatteesta, housut vielä kalliimpia.

Alkuperäinen kirjoittaja sisävaatteesta liikaa:
Nää alet on kyllä sellaisia ettei oikeen raski ostaa mitään, huonot aleprosentit on :(

No kyllä jos paidalle jää alen jälkeen hintaa 20 e, niin on se liikaa lastenvaatteesta, housut vielä kalliimpia.
Mutta verrattuna siihen, että ostat sen vastaavan normaalihintaan, niin minusta jo -20% on todellinen säästö.

En osta alesta vain prosenttien takia vaan sellaista vaatetta edullisemmin, mikä on tarpeellista joka tapauksessa tulevaisuudessa (paitoja, housuja, huppareita, alkkareita, jne).

Toki jos vain rahasummaa katsoo (eikä pistä painoa yhtään ulkonäölle tai mallille), kannattaa ostaa Lindexistä tai henkkamaukalta. Sieltä saa halvemmalla normihintaan. Mutta jos ei halua sitä tarjontaa, niin....

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja sisävaatteesta liikaa:

Mutta verrattuna siihen, että ostat sen vastaavan normaalihintaan, niin minusta jo -20% on todellinen säästö.

En osta alesta vain prosenttien takia vaan sellaista vaatetta edullisemmin, mikä on tarpeellista joka tapauksessa tulevaisuudessa (paitoja, housuja, huppareita, alkkareita, jne).

Toki jos vain rahasummaa katsoo (eikä pistä painoa yhtään ulkonäölle tai mallille), kannattaa ostaa Lindexistä tai henkkamaukalta. Sieltä saa halvemmalla normihintaan. Mutta jos ei halua sitä tarjontaa, niin....

No joo todellakin haluaisin pojalle värikkäitä vaatteita, mutta ei mulla ole varaa laittaa 50 e yhteen vaatekertaan (housut ja paita), koska yksi vaatekerta ei riitä mihinkään, vaan niitä tarvii aika monta olla olemassa!