A
apuja
Vieras
Saisko linkkejä, missä nettikaupoissa on nyt menossa alennusmyynnit? Saatiin joululahjaksi rahaa, joilla ostaa lapsille tarpeellista... 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:itte tilasin vielä eilen cupcaken haalarin nettikaupasta tytölle... Yleisesti tuntuu että poikien kokoja on vielä paremmin jäljellä monessa tuotteessa, esim. just noissa haalareissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :(:Suurin osa aletuotteista jo mennyt noissa yllä mainituissa kaupoissa. Itse heräsin vähän liian myöhään aleihin ja jäin ilman niitä vaatteita mitä etsin.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Nää alet on kyllä sellaisia ettei oikeen raski ostaa mitään, huonot aleprosentit on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja t2h:Onko kukaan tilannut ticketin nettikaupasta tanskasta? Itse uskaltauduin äsken tilaamaan pari pukua.. ainoa mikä jäi epäselväksi, oli että tiedotetaanko tuotteiden kuljetuksesta jotenkin? Siis että tiedän olla kotona, kun paketti saapuuSiellä oli ainakin hyvät alet, mutta tosi huonosti kokoja.
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Nää alet on kyllä sellaisia ettei oikeen raski ostaa mitään, huonot aleprosentit on![]()
mikä on sun mielestä huono ale%? Mun mielestä -40% on jo aika hyvä.
Mutta verrattuna siihen, että ostat sen vastaavan normaalihintaan, niin minusta jo -20% on todellinen säästö.Alkuperäinen kirjoittaja sisävaatteesta liikaa:Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Nää alet on kyllä sellaisia ettei oikeen raski ostaa mitään, huonot aleprosentit on![]()
No kyllä jos paidalle jää alen jälkeen hintaa 20 e, niin on se liikaa lastenvaatteesta, housut vielä kalliimpia.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Mutta verrattuna siihen, että ostat sen vastaavan normaalihintaan, niin minusta jo -20% on todellinen säästö.Alkuperäinen kirjoittaja sisävaatteesta liikaa:Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Nää alet on kyllä sellaisia ettei oikeen raski ostaa mitään, huonot aleprosentit on![]()
No kyllä jos paidalle jää alen jälkeen hintaa 20 e, niin on se liikaa lastenvaatteesta, housut vielä kalliimpia.
En osta alesta vain prosenttien takia vaan sellaista vaatetta edullisemmin, mikä on tarpeellista joka tapauksessa tulevaisuudessa (paitoja, housuja, huppareita, alkkareita, jne).
Toki jos vain rahasummaa katsoo (eikä pistä painoa yhtään ulkonäölle tai mallille), kannattaa ostaa Lindexistä tai henkkamaukalta. Sieltä saa halvemmalla normihintaan. Mutta jos ei halua sitä tarjontaa, niin....