Missä myytte lasten vaatteenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti83

Vieras
Olen yrittänyt metsästää pojalle haalaria joka pitää vettä/ kurahousuja ja takkia mutta kaupoissa ei enää ole kun kevät vaatteet jo tullut ja ei liioin tuolla huutonetissäkään.. Säästättekö vaatteet vai viettekö kirpparille vai?

Jos joku tietää hyvän kirpputorin pääkaupunkiseudulta mistä voisi löytyä pienelle pojalle hyviä vaatteita niin kiitos kerrothan!!

Mulla on uutta vastaava Remu talvihaalari ylimääräisenä. koko 98cm. En muista, myytiinkö se vedenpitävänä, mutta ei ole poika loskakeleilläkään märäksi tullut.
On tosiaan kuin uusi, ei karheutumaa missään ja eilen pesin ekan kerran myyntiä varten.

Ennen myin netissä nykyään en jaksa vaan vien esim. ensi- ja turvakodille et saa joku tarpeessa oleva ihan ilmaiseksi. SPR:lle en haluu antaa kun ne vaan rahastaa niillä....

BTW, jos on Roista joku joka tarttee tytölle 116cm vaatteita (hyvä kuntoisia, yhdellä olleita) saa ottaa yhteyttä. :wave:

Mä tarvitsisin haalarin joka pitää vettä.. vaikka kuralätäkössä istuis. Poika on nyt 1v 2kk rakastaa kävelemistä, mutta pyllähyksiäkin tulee.. Ostinkurahousut ja takin, mut olivat liian pienet.. kaupas ei ollu ku 80cm ja 86cm ja ostin nuo isommat.. kaikki on niin hirveän kalliita!! Kura vaatteetkin makso 36e????!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Emppuliira:
Ennen myin netissä nykyään en jaksa vaan vien esim. ensi- ja turvakodille et saa joku tarpeessa oleva ihan ilmaiseksi. SPR:lle en haluu antaa kun ne vaan rahastaa niillä....

BTW, jos on Roista joku joka tarttee tytölle 116cm vaatteita (hyvä kuntoisia, yhdellä olleita) saa ottaa yhteyttä. :wave:

voitko tarkentaa miten spr rahastaa niillä vaatteilla? Kontin idea on juuri tuotteiden myynti jonka voitto jaetaan kolmeen osaan. Kotimaan apuun, ulkomaan apuun ja Kontin pyörittämiseen.

Yhteistyössä