Missä myytäis kivoja vahakankaita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as if
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

as if

Aktiivinen jäsen
23.08.2007
18 068
4
38
Marimekossa joo mutta olis haussa joku edullisempi paikka kun en ole yhtään varma onko mun suunnitelma käytännössä toimiva niin vois ens kokeilla jollain halvemmalla kankaalla ja sit ostaa sen himoitsemani (kalliin) Marimekon kuosin?

Oiskohan Bauhausissa? Tai Etolassa (onks Etoloita edes olemassa nykyään enää?)

Ja siis pitäis olla joku sellanen mitä viitsii katella, ei mitään kamalaa kukkakuvioista tms.

Mä kanssa ehdottaisin, että kävisit Eurokankaassa katsomassa. Itse en ole kevään mallistoa käynyt pällistelemässä, mutta aiemmin siellä on ainakin ollut tosi kivoja. Paljon myymäläkohtaisia eroja, mutta kannattaa käydä.

Valmiita vahakangasliinoja (tai no kerniä ne ovat) myydään Hemtexissä ja ne ovat kanssa mun mielestä kivoja.

Kiitos! :D
Siis meidän keittiön pöydän pinta on aivan kamala (kannatti ostaa halpispöytä... Vuoden tosiaan ollut käytössä) ja ajattelin josko siihen pingottais vahakankaan ja laittais sen jollain nastoilla/niiteillä tuolta reunojen alta kiinni. En vaan tiä näkyykö siitä sit läpi että tossa pöydän kannessa on tuollaiset urat.
Tällä hetkellä siinä on perusliina mutta mä en tykkää tommosista roikkuvista liinoista.
Saa nähä kuinka ämmän käy :D

Nonii, tommonen siitä nyt tuli :D
Kodin Ykkösestä löytyi kangas.

Kertokaa millaisen taulun mä laitan tonne pöydän päätyyn, siinä on ollut tuo pinkki mikä näkyy kuvassa mutta se ei kyllä enää sovi. Mun tekis mieli jotain keltaista mut sopiiks sellanen? Mikä kuosi?

• Tykkää
Reactions: as if

Yhteistyössä