Missä mun kihlasormus on !!!!!! ????????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hukassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hukassa

Vieras
Viikko sitten ke suutuin mieheen ja nukuin sohvalla, sohvalla ollessani latasin sormuksen menemään olan yli , kuulin kun tipahti lattialle - ah niin ihana kilahdus siitä aina kuuluu :) - ja pinen kolahduksen perään kun osu seinän jalkalistaan.

To aamuna en nähny sormusta lattialla missään, nyt se on viikon ollut kateissa. Olin varma että mies on sen ottanut seuraavana aamuna kun on töihin lähtenyt mutta eilen kysyin ukolta niin sanoi että ei hän ole edes huomannut sormuksen puuttumista sormestani !!!! Jatkoin kysy miks olin sen pois ottanut niin sanoin että sen viime keskiviikon pienen riidan mielenosoitukseksi.

Nyt olen kääntänyt koko olkkarin ympäri enkä löydä sitä, imuroitu ja imurin pussit 2krt tarksitettu ja vaihdoin vielä uuden pussin ja imuroinnin jälkeen takistin mutta ei ollut imuri syönnyt sormusta.
Lasten lelulaatikot olkkarissa pengattu, sohva, ja sohvan takaa... siis ihan joka paikka ja välikkö mattojen alta myöten mutta ei löydy mistään, samoin olen kääntänyt 4v huoneen josko olis vaivihkaa löytänyt ja piilottanut aarteen omiin kätköihin mutta ei löydy niin ei...

mä olen jo 100% varma että se sormus on sittenkin ukolla ksoka ei se voi noin vaan kadota sisältä mihinkään.... VAI NÄKÖJÄÄN VOI.................Joutuuko lähtee ostaa uutta rinkulaa kohta... toikohan pääsiäisnoita sen takaisin mulle , pakko yrittää toivoa .... :)

Lapsi on löytänyt ja jemmannut jonnekin...mun kihla- ja vihkisormus löytyivät kerran pyykkikoneen nukkasihdistä :snotty:
(ja lapsi siis oli ottanut ne yöpöydältä, en ollut paiskellut sormuksiani :D )

Yhteistyössä