MISSÄ MODET?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahdistaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä mieluummin pitäs selvittää, mistä tuollaiset viestit tulee, jotta laittelija joutuu vastuuseen. nimittäin voi olla, ettei esa pekka paskapää ollut ainoa tuohon kerhoon kuuluva. Täälläkin on joku harmaana laitellut aloituksia joissa pohditaan, että olisiko hyvä, jos ihminen kuolisi sukupuuttoon.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Mun mielestä mieluummin pitäs selvittää, mistä tuollaiset viestit tulee, jotta laittelija joutuu vastuuseen. nimittäin voi olla, ettei esa pekka paskapää ollut ainoa tuohon kerhoon kuuluva. Täälläkin on joku harmaana laitellut aloituksia joissa pohditaan, että olisiko hyvä, jos ihminen kuolisi sukupuuttoon.

Niinpä. Bannia tuollaiselle (siis tarkoitan nyt sitä suurristiä-aloitusta en sukupuutto-aloitusta). Modeilla on välineet, ottakaa ip ja bannatkaa!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Minusta täällä on kirjoitettu kautta vuosien raflaavampiakin otsikoita kuin ihmisen sukupuuttoon kuoleminen. Otsikointi ei sinällään ole noisssa ollut paras mahdollinen, mutta minusta kyllä on ihan hyvä pohtia - ainakin välillä - ihmisen osuutta maapallon tuhoutumiseen. Varsinkin, jos aiheesta syntyisi rakentavaa keskustelua maapallon tilanteesta eikä "eipäs-juupas -väittelyä".

Yhteistyössä