Missä meidän kaukosäädin on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyt apuja

Vieras
Telkkarin kaukari on hukassa, missä ihmeessä se voi olla? Kaikki paikat on olevinaan etsitty. Sohvan alla ei ainakaan ole, eikä missään ns. helpossa paikassa.

Meillä se voi olla esim. lasten leulaatikoissakin :D Poika on erikoistunut kaukiksen hävittämiseen.... Viimeksi taisi löytyä hänen patjansa alta.

Samat tuli mieleen. Katso myös pyykkikone, kuivausrumpu, vessan roskis, kaikki vetolatikot (työpöydän laatikot, eteisen lipasto, keittiön laatikot...), Astiakaappi, siivouskomero... kissanhiekkapussi, pipot ja rukkaset, kumisaappaat, kenkähylly, pakastimet, parveke/terassilaatikot.

mä saatan joskus ajatuksissani kuljetella kaukkaria kädessäni ja unohtaa sen vaikka lapsen huoneen kirjahyllyyn tmv, eli periaatteessa se voi olla MISSÄ vaan teen kämpässä :D

.. itse hävitin vajaa viikko sitten kaukosäätimen, ja kyllä omasta mielestäni olin kolunnut koko kämpän lävitse. Epäilin jo hetken että koiramme on kirjaimellisesti syönyt sen yhden yön aikana.
Epätoivoissani kirjoitin sitten googleen 'missä kaukosäädin voi olla' :D Sopivaa vastausta ei löytynyt, MUTTA kaukosäädin löytyi kuin löytyikin koristetyynyn liinan ja tyynyn välistä ! Seuraavan kerran kyllä etsin heti ensimmäiseksi sieltä :D Toivottavasti tästä on jollekkin toiselle kaukkarin hukanneelle jotain apua.

Yhteistyössä