Missä Meidän häät-ketju viime torstailta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Keskustellaan tässä :D en ehtinyt pyhinä koneelle ollenkaan, jäi taas hääkeskustelut välistä (ou nou).

Musta se Kriden vaimo oli ärsyttävä. Sellainen kermaperse oikein.

Alkuperäinen kirjoittaja töllääjä:
Keskustellaan tässä :D en ehtinyt pyhinä koneelle ollenkaan, jäi taas hääkeskustelut välistä (ou nou).

Musta se Kriden vaimo oli ärsyttävä. Sellainen kermaperse oikein.

Niin minunkin mielestä oli vähän just semmonen.. kermaperse :D Ja mulla muuttu käsitys Kristianistakin huonompaan suuntaan, en jotenkin tykännyt yhtään. Ja aika pohjanoteeraus et ensin muka suunnitteli sitä häävalssia ja sit ei saanutkaan sitä aikaiseksi.. Siis pohjanoteeraus siinä mielessä että miksi siitä säveltämisestä tai sen aikomisesta piti edes kertoa kenellekään? Häissäkin oikein mikrofoniin kaikille selittää, että siitä tulee sitten myöhemmin konsertti (niin varmaan jos ei edes yhtä biisiä saa tehtyä). Ei ne puheet, vaan teot...

Alkuperäinen kirjoittaja a:
Mä en kanssa jotenkin tykännyt parista, tuntui että oli vähän näyttämisen halua kun piti se alkuhaastattelukin tehdä Kriden vanhempien luona westendissä :D

Ai eikö se ollutkaan niitten oma koti missä oli kuvattu? Mä jo mietin, että aika kallis sisustus ja koti nuorelle parille..

Yhteistyössä