V
"vieras"
Vieras
masentaa ja muutenkin uupunut olo. Voisin nukkua paljon, nukuin esim. pe-la yönä 22-7, la 10-15, la 17-21 ja menin uudestaan nukkumaan la klo 23. Mitään ei jaksa tehdä, pakolliset kotityöt täytyy tehdä taukojen kera, eli 5 min hommaan voi kulua esim. 15 min. Graduun en ole koskenut kolmeen kuukauteen. Välillä mietin et vois mennä vain ulos ja paleltua kuoliaaksi (vaikka en todellisuudessa niin haluaisikaan tehdä ). Ketään en jaksa nähdä, voin ärsyyntyä helposti. Välillä itkettää typerät asiat, tulee epäonnistumisen tunteita ja huonommuuden tunnetta. Todella inhottava olotila.
Kilpirauhasen vajaatoiminnasta ja anemiasta olen kärsinyt vuodesta 2005, joulukuussa kävin mittauttamassa arvot mutta ne oli hyvät eikä lääkitystä muutettu, rautavarastot olivat vähän alhaiset mutta hb 120. Olen yrittänyt lisätä energiaa nauttimalla päivittäin floradixia ja sanasollia. Syömällä terveellisesti, lisäämällä vedenjuontia sekä pyrkimällä liikkumaan edes kolme kertaa viikossa. Mielialaa olen yrittänyt nostattaa tekemällä kaikkea mielekästä.
Plääh.
Kilpirauhasen vajaatoiminnasta ja anemiasta olen kärsinyt vuodesta 2005, joulukuussa kävin mittauttamassa arvot mutta ne oli hyvät eikä lääkitystä muutettu, rautavarastot olivat vähän alhaiset mutta hb 120. Olen yrittänyt lisätä energiaa nauttimalla päivittäin floradixia ja sanasollia. Syömällä terveellisesti, lisäämällä vedenjuontia sekä pyrkimällä liikkumaan edes kolme kertaa viikossa. Mielialaa olen yrittänyt nostattaa tekemällä kaikkea mielekästä.
Plääh.