Missä kuivaatte lasten ulkovaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hömppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hömppö

Aktiivinen jäsen
19.08.2006
5 080
2
36
Tai miten? Onko teillä ihan jotkut naulakot johon laitatte haalarit roikkumaan? Kuivaustelineitä? Kuivauskaappeja?

Mä tässä kaipailisin ideoita tuohon vaaterumbaan, jatkuvasti märkiä vaatteita jokapaikassa ja alkaa mennä (jo nyt!) hermot :kieh:

Tällä hetkellä meillä on ihan vaan naulakot johon lapset ite laittaa takit/haalarit. Litimärät lapaset kiikutan pesuhuoneen lattialle kuivumaan mutta ottaa aivoon, että niitä vaatteita on ihan joka paikassa |O

Mikä ois semmonen hyvä ratkaisu johon lapset ITSE SAA LAITETTUA OMAT VAATTEENSA? Kuivauskaappi? Osaako pienet lapset laittaa sinne ite? Muita vaihtoehtoja?

Pesuhuonessa jos ovat kovin likaisia, saunassa puhtaammat. Hanskat saunassa alimmalla rappusella. Meillä siis hetivalmis kiuas joka pitää saunan mukavan lämpimänä ja kuivana ja kuivaa siis myös vaatteet tosi nopeasti.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
laitan kylpyhuoneeseen roikkumaan henkareihin ja hanskat naurulle.

Näin minäkin teen jos on ihan märät mutta haluaisin eroon siitä, että mun pitää ite päivystää tuolla ovella kun lapset tulee sisälle, käytännössä 5 kertaa päivässä :/

Voi kun ois tajunnu tämän ongelman sillon ku alettiin rakentamaan. Ois ihan hyvin voinu rakentaa tuohon sisääntulo-oven viereen pieni, täysin laatoitettu "kuivaushuone" jossa lämpö pidettäis tavallista lämpimämpänä talvella.

Yhteistyössä