Missä kohtaa sinulla alkaa tuntua kuume?

DevilishDream

Aktiivinen jäsen
10.10.2007
1 114
0
36
Tossa viikko sitten ihmettelin kun oli sairaan huono olo, kaikki lihakset särki ja olin ihan voimaton. Piruuttani mittasin lämmön ja mittari näytti 37,7 astetta. Eli oli siis hieman kuumetta. Mutta että noin huono olo tuli :o Toisilla taas saa olla yli 38 kuumetta että ovat voipuneita. Normaalilämpö mulla 36,4. Miten teillä muilla?Missä kohtaa tulee huono olo ja lihaskivut yms.?

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Mulla tuntuu jo se jos on vähän yli 37 astetta. Sellainen 37, 2 tuntuu koloutksena ranteissa ja nilkoissa. Norm.lämpö usein sinne 36 pintaan.

Juu ei mullakaan paljoa tartte olla. Ja mulla kolottaa just ranteet ja sitten selkä.

:o

Miksiköhän ihmisellä lihakset kolottaa kuumeessa?

38 asteessa alkaa olee jo suht heikko olo...sillo jo todellakin lihaksia särkee.viimeks kuume nousi yli 40 asteeseen ja sillo oli sen verran heikko olo et hyvä että vessaan pääsi kävelee...tukee sai ottaa seinistä :/ ja kävely sattui joka paikkaa ja kovin |O paikallaan makaaminenkin oli tuskaa |O

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Mulla alkaa tuntuun luomet ekana aina.särkee niinku silmiä :|

Mulla kans tuo silmien särky. Ihan kuin väsyttäisi kauheesti.Ja sitten huomaan aina kuumeen siitä, että mulla niin voimattomat kädet etten jaksa nyrkkiin kunnolla puristaa.

Mä yritin sinnikkäästi kokopäivän tehdä kaikenlaista viimeks kun oli kuumetta. Ihmettelin vaan kun ei meinaa jaksaa seisoa ja kuvittelin että olen vilustuttanut vaan hieman itseni tai kärsin krapulasta kun olin edellisenä iltana muutamalla naapurissa. Ihmettelin tosin että miten hitossa voi muka olla krappis kun join vaan muutaman enkä ollut edes humalassa. :whistle:

Oon nyt kahtena aamuna mitannut kun on olo tuntunut kuumeiselta, molemmilla kerroilla 36,8. Ensin tuntuu alaselässä kuin joku painelisi kevyesti sormenpäillä, sitten menee kylmiä väreitä nilkasta niskaan asti. Kun on yli 40 kuumetta, tuntuu kuin olisi täysin terve :)

Normaali lämpötilani on siinä 35,6 asteen hujakoilla. Tunnen oloni kuumeiseksi jo silloin kun lämpöasteita on hiukan alle 37. Virallisestihan se ei ole kuumetta, mutta oloni on aivan kamala.