Missä käytettyjä lastenvaatteita nykyään myydään netissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tartten sitä ja tätä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tartten sitä ja tätä

Vieras
Huutiksessa ei ole paljon mitään, siellä on oikeasti myynnissä olevat lastenvaatteet vähentyneet tosi paljon. Jos ennen haki vaikka 110-senttistä hametta, vaihtoehtoja tuli useita sivuja, nyt 2 sivua! Ja facebookin kirppareilta ei löydy oikein mitään myöskään. Niin missä niitä nykyään sitten myydään?

fb:ssä paikkakuntakohtaisilla kirppiksillä taitaa suurin osa olla. Itse myyn ja ostan sitä kautta eniten kun ei mene postikuluja ja ostajat hakee tavarat ovelta asti.

Mulla olis paljon pieneks käyneitä vaatteita, tyttö 13kk ja kaikki on vielä tallessa! Jos kiinnostaa, ota yhteyttä sarana89@hotmail.com. Vaatteet ovat hyväkuntoisia ja osa käyttämättömiä!

Mannerheimin Lastensuojeluliiton Uudenmaan piiri on avannut Marskin Muksut nimisen käytettyjen lastenvaatteiden ja -tarvikkeiden Second Hand kaupan ja verkkokaupan Helsingin Töölööseen, Topeliuksenkatu 19. Marskin Muksut - Laadukkaiden lastenvaatteiden ja-tarvikkeiden Second hand Verkkokauppa.

Otamme vastaan kaikkea lapsiin liittyvää. Kaikki tuotto käytetään suoraan lapsiperheiden hyväksi tehtävään työhön kotimaassa. Auta meitä auttamaan!

Mäkin suosittelen <vähänkäytetty.fi> . Fb-kirpuista olen vaatteiden suhteen luopunut, isompaa tarviketta esim. sitteriä, sänkyä jne. siellä voi vielä myydä/ostaa.

Yhteistyössä