Missä kannattaa myydä lastenvaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lilli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"lilli"

Vieras
Missä kannattaa myydä lastenvaatteita? Niitä on kertynyt niin paljon, että pakko saada tavara eteenpäin ja mahdollisimman nopeasti. En haluaisi lahjoittaa tai viedä kierrätykseen, sillä voisin vaatteista saamat rahat käyttää lapsen uusien vaatteiden hankintaan.

Olen miettinyt tavan kirppistä, mutta siellä on pöytähinnat niin huikeita että hyvä kun omansa sais pois. Joskus vein ja jäin voitolle huimat 10euroa. :D
Huutiksessa on jotain tälläkin hetkellä myynnissä, mutta sieltä menee tavaraa niin harvakseltaan että ei jaksais millään..
Itsemyyntikirppiksiä ei taida täällä olla.
Ja sit on nää alueelliset fb lastenvaate/-tarvike myyntipaikat, toimiiko? En ole laittanut niihin, näkeekö kaikki omat kaverit myynti-ilmoitukset vaikka eivät olisikaan liittyneet ko.lastenvaate myyntisivustolle? En haluais tukkia omaa seinääni typerillä lastenvaate ja potta myynti ilmoituksilla.

fb-kirppikseltä olen ainakin itse ostanut. Jos ryhmä on suljettu, vain ne kaverit, jotka kuuluvat ryhmään näkevät ilmoitukset. Vaivansa siinäkin kuvata ja sopia missä kaupat tehdään. Asun pikkukylällä, täällä kirppismyynnistä ei tienaa, käyn lähikaupungissa töissä ja siellä kirpparilla tavara liikkuu hyvin.

Itse oon myynyt me&i, ruskovilla ym. vaatteet huutiksessa. Sit ihan tavan perus releet kirppiksellä. Just oli pöytä viikon verran. Pöytävuokra 32e ja myyntiä oli 280e. Parit lasten kengät tyyliin 7e, juhlamekkoja 5e ym. ym. muuten ihan perus paitoja/housuja 50snt-1e kpl. Hyvin kävi kaupaksi. Kannattaa valita sellainen kirppis jossa väkeä käy, josta itsekin löytää paljon lasten vaatteita ja joissa on helppo rattaiden kanssa kulkea. Itse kierran paljon kirppiksiä ja ihan turha viedä sellaiselle kirpparille, josta itsekään ei juuri koskaan tee löytöjä. Ei ihmiset jaksa käydä sellaisissa paikoissa turhan usein. Sen sijaan parhailla kirppiksillä käyn viikottain kun lapset on harrastuksissa.

Wau, hyvin on käynyt kauppa. Täällä ei taida tollasta kirppistä ollakkaan.. ja tietty sekin asiasta hankalan tekee ettei minulla ole autoa, jolla noita vaatteita tavis kirppikselle veis.

Ja kuulemani mukaan se kirppis, missä mullakin oli vaatteita pari vuotta sitten, on se suosituin. Itse olen käynyt muutaman kerran siellä, jonkun vaatteen löytänyt, mutta viimeksi rupes häiritsee se että vaatteita löyty vääristä pöydistä, vaatteissa oli eri pöytänumero kuin pöydässä eli ihmiset ei palauta vaatteita oikeille paikoilleen.

Kannattaakohan huutiksessa myydä lastenvaatteita (ihan perus h&m, lindex, kappahl, D&J) isompana vaatepakettina vai yksittäin?
Ehkä noita isompia mm. reimatecin talvihaalarin voisin koittaa myydä fb kirppiksellä.

Yhteistyössä