A
apua mahavaivoihin
Vieras
Vauva nyt vajaa 5 vkoa ja kovasti on ollut koko ajan ilmaa mahassa. Imetän ja saa lisäksi korviketta. Välillä röyhtäisee välillä ei. Koko ajan on ilmaa mahassa ja lorina käy. Oman ruokavalion olen tarkastanut kyllä. Välillä kun ei tarvittu korviketta niin lorisi ja pörisi samalla tavalla, eli en usko että korvike (NAN1) tekee ilmavaivoja kovasti ainakaan...
Oman ruokavalion olen tarkastanut. Rela-tipat ja Cuplatonit kokeiltu, ei apua. Disflatyl-tipoista oli jonkin verran apua, mutta vauva rupesi ensin puklailemaan ja sitten oksentelemaankin, joten ne oli lopetettava....
D-tippoina menee Jekovit, mielestäni niistä ei ole tullut ilmavaivoja...
Iho on hyvässä kunnossa, tosin kasvoissa hormooninäppyjä ja päänahassa samoin, mutta muuten ei ihottumaa ainakaan ole maitoallergiaan liittyen...
Oman ruokavalion olen tarkastanut. Rela-tipat ja Cuplatonit kokeiltu, ei apua. Disflatyl-tipoista oli jonkin verran apua, mutta vauva rupesi ensin puklailemaan ja sitten oksentelemaankin, joten ne oli lopetettava....
D-tippoina menee Jekovit, mielestäni niistä ei ole tullut ilmavaivoja...
Iho on hyvässä kunnossa, tosin kasvoissa hormooninäppyjä ja päänahassa samoin, mutta muuten ei ihottumaa ainakaan ole maitoallergiaan liittyen...