Kunnon perseet vedin 14-vuotiaana, mutta sitä ennen olin kyllä maistanut alkojuomia ja kakarana mulla oli tapana salaa lipaista vaahdot vanhempien saunakaljoista :saint: Deeku mikä deeku.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HarmaaPerskeles:Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:Alkuperäinen kirjoittaja HarmaaPerskeles:Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:maistoin alkoholia ekan kerran 18v.![]()
:wave: :wave: Moi nallukka![]()
oho ootkos se sä joka luulen sun olevan![]()
Juu enköhän mä oo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:Alkuperäinen kirjoittaja HarmaaPerskeles:Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:Alkuperäinen kirjoittaja HarmaaPerskeles:Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:maistoin alkoholia ekan kerran 18v.![]()
:wave: :wave: Moi nallukka![]()
oho ootkos se sä joka luulen sun olevan![]()
Juu enköhän mä oo![]()
no mä jo ehdin ihmetellä hetken kunnes tajusin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:maistoin alkoholia ekan kerran 18v.![]()
mie kans,mut seuraavat pari vuotta meniki sit aikalailla maistelles.
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:ekat kännit vedin 3-4veenä vahingossa.
tarkoituksella taisin olla jotain 13v. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja HarmaaPerskeles:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:maistoin alkoholia ekan kerran 18v.![]()
mie kans,mut seuraavat pari vuotta meniki sit aikalailla maistelles.
Ja nyt taitaa sama jatkua,maistelles :saint: Eikäku hyvä niin:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:ekat kännit vedin 3-4veenä vahingossa.
tarkoituksella taisin olla jotain 13v. :saint:
vahingossa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja darkstarmama:Olin ihan kakara. 12 vuotias kun vedin ekat kännit. :|
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Kyllä sitä jo teininä oli usein hyvässä tuiskeessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kumikameli:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Kyllä sitä jo teininä oli usein hyvässä tuiskeessa.
Kuten myös; kilju maistui vielä silloin...