missä iässä maistoit alkoholia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niin se vaan menee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niin se vaan menee

Vieras
täällä tuntuu olevan hyvin kasvatettu porukkaa kun kukaan ei myönnä juoneensa teininä.
missä iässä maistoit alkoholia, missä iässä olit eke kerran kännissä?

meillä on kotona saanut ruuan kanssa maistaa viiniä heti kun on halunnut, en muista ikää koska maistoin, mutta nuorempana kuin 13 v.
humalassa olen ollut eka kerran 20 v.

Jo muutaman vuoden ikäinen ollessani isä antoi aina maistaa kielellä olutlasistaan, jotta tiedän, miltä se maistuu. Ja hirveällehän se joka kerta maistui. Joskus 14-vuotiaana varmaan ekan kerran maisteltiin, mutta tosiaan vaan maisteltiin: isolla porukalla aina sellainen ihan pikkupullo, josta juuri ja juuri jokaisen suu kostui. Humalassa olen ollut ensimmäisen kerran 16-vuotiaana.

Taisin olla n. 14-15 vuotias ku eka kerran maistoin, silloinkin vaan sen verran että just ja just maistoin, kaljaa, eikä sen jälkeen ole kaljaa tehny mieli. 15v taisin olla sitte ku paremmin maistoin alkomahoolia...

Kännejä en ole koskaan vetäny. (Enkä aiokaan, en halua krapulaa kokea.)

Alkuperäinen kirjoittaja gutupallo:
Tääkin vetäs ekat "lärvit" 12 vee....Neljällä nelos oluella viel,muistan senki ku nyysin ne isäpuolen autotalli jemmasta.... :ashamed:

Mä leikin tuossa iässä vielä barbeilla ja olin tosi lapsi vielä.

13-14v iässä paheksuin ryyppääviä ja polttavia kavereitani.

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Taisin olla n. 14-15 vuotias ku eka kerran maistoin, silloinkin vaan sen verran että just ja just maistoin, kaljaa, eikä sen jälkeen ole kaljaa tehny mieli. 15v taisin olla sitte ku paremmin maistoin alkomahoolia...

Kännejä en ole koskaan vetäny. (Enkä aiokaan, en halua krapulaa kokea.)

Mulla ei ole ollut koskaan krapulaa, vaikka olen ollut kännissä. Pari kertaa olen kyllä liian nopean juomisen takia oksentanut :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja niin se vaan menee:
täällä tuntuu olevan hyvin kasvatettu porukkaa kun kukaan ei myönnä juoneensa teininä.
missä iässä maistoit alkoholia, missä iässä olit eke kerran kännissä?

meillä on kotona saanut ruuan kanssa maistaa viiniä heti kun on halunnut, en muista ikää koska maistoin, mutta nuorempana kuin 13 v.
humalassa olen ollut eka kerran 20 v.

Maistoin joskus 12veenä, ja kännit huitasin 14-vuotiaana turkin matkalla faijan kanssa. Kumma, ettei siitä reissusta oo kauheesti mielikuvia, taisin olla koko matkan perseet olalla... Mut sit en muutamaan vuoteen juonutkaan mitään...

Yhteistyössä