missä asut Kuopiossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaikeaa miettiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaikeaa miettiä

Vieras
ja mihin muuttaisit, jos saisit siellä valita ihan minkä paikan vain ilman että tarvitsee itse kustantaa taloa/asuntoa? Jos lapsia niin onko pieniä, kouluikäisiä jne.?

Mietin siis mihin lapsiperheen ehkä olisi kiva muuttaa siellä ;) Keskusta, lähiö .... mikä?

Alkuperäinen kirjoittaja Miksi juuri Kuopio? :o:
Särkilahteen, ei lapsia vielä, mutta mainio paikka olisi. Kaunis, rauhallinen, viihtyisä. Eikä "kalleus" olisi ongelma jos töitä riittää.

Olen asunut. Ihan kammottava alue :( Kauneus, rauhallisuus ja viihtyisyys on kyllä viimeisiä sanoja tuosta kerrostalo (ja tiukkaan ahdettujen rivitalojen) sekamelskasta. Suoraan huonekaluliikkeiden takapihalla. Yök.

Alkuperäinen kirjoittaja lepis:
Alkuperäinen kirjoittaja Miksi juuri Kuopio? :o:
Särkilahteen, ei lapsia vielä, mutta mainio paikka olisi. Kaunis, rauhallinen, viihtyisä. Eikä "kalleus" olisi ongelma jos töitä riittää.

Olen asunut. Ihan kammottava alue :( Kauneus, rauhallisuus ja viihtyisyys on kyllä viimeisiä sanoja tuosta kerrostalo (ja tiukkaan ahdettujen rivitalojen) sekamelskasta. Suoraan huonekaluliikkeiden takapihalla. Yök.

Sulla on ollu nistien osake. :x

Ihania vanhoja puutaloalueita ja hyvät koulut (Haapaniemen ala-aste ja Minarin ylä-aste) vieressä. Keskustaan kävelymatka.
Viimeinen mahdollinen vaihtoehto olisi Petonen/Saaristokaupunki...

Alkuperäinen kirjoittaja äityli:
Ihania vanhoja puutaloalueita ja hyvät koulut (Haapaniemen ala-aste ja Minarin ylä-aste) vieressä. Keskustaan kävelymatka.
Viimeinen mahdollinen vaihtoehto olisi Petonen/Saaristokaupunki...

Miksi ei Saaristokaupunki? Onko siinä jotain vikaa vai etkö vain tykkää. Petosella taitaa olla huono maine?

Yhteistyössä