Missä ammatissa TOIVOISIT miehesi olevan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siinä minkä itse haluaa ja eniten tykkää sitä työtä tehdä.

Tällä hetkellä mies on unelma-ammatissaan, josta kauan haaveillut.
Tosin hän mielii vielä korkeammalle päästä, kun aikaa kuluu.
Näin on aina ollut ;)

Eläkkeelle jäänyt huippu-urheilija, joka olisi sijoittanut kaikki maailman palkintorahansa fiksusti ja elelisi niiden tuotoilla... Ja tekisi vapaaehtoistyönä jotain juniorien valmennustyötä omalla alallaan ja viettäisi runsaasti aikaa perheensä kanssa. Ehkä joskus olisi gaalajuhlia hyväntekeväisyyden piikkiin, ja sinne voisi laittaa iltapuvun, laahuksen ja pitkät hansikkaat ja olisi hyvää ruokaa ~haaveilee...~

Höh. Saa olla ihan rauhassa omaan osaamisalueeseensa erikoistunut freelancer-toimittaja.

Piika-äiti

Semmonen ammatti olisi kiva jossa ei vois yhtäkkiä jäädä 4 tunniksi ylitöihin niinkuin tänään on jäämässä.... Grrr..

Mies ei vaan tajua, että rahan takia sen on turha jäädä ylitöihin, kun käyn periaatteessa tuhlaamassa vähintään saman verran rahaa.. olen suunnitellu uutta laatikostoa lastenhuoneeseen ja tänään sitten käyn sen hakemassa. :D :D

Viimeksi Algarvessa ollessamme katselin illalla merelle, kun kalastajat lähtivät veneineen ja siinä ehdotin miehelle, että rupea sinäkin täällä kalastajaksi niin minä olen sitten sun portugalilainen kalastanmuijasi...

tosiaan rumpalina varmaan itse haluais leipänsä tienata, mutta ite tykkäisin jos mies olis hieroja =)
sais itsekin joskus kunnon hieronnan :D

Tosiaan.. todella mahtavaa olisi, jos mies olisi todella menestynyt rock-muusikko :)

No nykyinenkin on hyvä kun on säännölliset ja kuitenkin joustavat työajat. Vaan eihän tuo haittais jos vielä lisää tienais, tietysti samalla työmäärällä.

Yhteistyössä