Miss Suomi-finalisti kieltäytyi alusvaatekuvista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Miss Suomi -finalisti Emilia Anttikoski, 23, osallistui 10.9. Miss Suomi -finalistien kanssa alusvaatekuvauksiin. Hän kuitenkin kieltäytyi poseeraamasta alusvaatteissa.
- Kun tein kolme vuotta sitten sopimuksen Fashion Teamin kanssa, päätin, etten tee alusvaatekuvauksia. Se on periaate. Bikinikuviin suostun ja olen valmis räjäyttämään rannat, Emilia kertoo Seiskalle.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Oho-M...ki-kieltaytyi-alusvaatekuvista-Se-on-periaate

Kannattaako missiksi valita tyttöä, jota ei voi kuvata alusvaatteissa? Valinnanvaraa tytöissä kuitenkin on. Eikä tuollainen periaate ole vähän hankala töiden kannalta? Onko malleilla todella niin paljon töitä, että on varaa valita vaatteet, joissa poseeraa?

No jaa... ylipäänsä tuo koko karjamarkkina-instituutio on aikansa elänyt.

Mutta miksi pitäisi jossain alusvaate-kuvissa keikistellä. Eikös niillä ole uikkari-kierros, kyllä siinä kropan näkee. Lähinnä epätoivoinen yritys nostaa missi-instituution laskenutta suosiota lisäämällä seksiä peliin.

Kannattaa ehkä huomioida että vielä reilu kymmenen vuotta sitten missiksi ei kelvannut tyttö joka suostui alusvaatekuviin, ja sellaisten vuoksi jopa menetti kruununsa. Siitä vähän pohjaa sille voiko mitenkään edes ajatella että missi ei pyllistelisikään alusvaatteisillaan. Aiemmin missit eivät edes uimapukukierroksilla poseeranneet bikineissä vaan kokouikkareissa samasta syystä.

Emminätiijä, se oli sun ajatus, että ei keikistellä alusvaatteissa.
Tajusinkohan jotai väärin?

Mä luulen ettet tosiaan tajunnut.

Uimapuku tai bikinit ovat vaatekappale jotka ovat tehty "päällys"vaatteiksi.
Ymmärrettävää, jos moinen kierros kuuluu kisaan, eihän kroppaa muuten oikein voi arvostella.

Alusvaatteet taas kuuluvat vaatteiden alle.

Miksi siis missikokelaan pitäisi moisiin kuvauksiin mennä? Vai onko missivuoden idea mainostaa alusvaatteita?

Ymmärrettävää, jos moinen kierros kuuluu kisaan, eihän kroppaa muuten oikein voi arvostella.

Miksi siis missikokelaan pitäisi moisiin kuvauksiin mennä? Vai onko missivuoden idea mainostaa alusvaatteita?
Kyllä se minäki joskus vähä tajuan, emminä niin tollo oo miltä näytän.

Eikö noilla misseillä ole aina joku alusvaatemerkki, joka haluaa ne kuvauksiin?

Yhteistyössä