Mirja ja Jarmo Matkaoppaissa. Kysymys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihme ja kumma -taas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihme ja kumma -taas

Vieras
Kertoivat olevansa viikon Turkin lomalla. Minkä ihmeen takia pitää itselleen raahata leivät, maksamakkarat ja kahvit Suomesta mukaan? Ja vielä krapula-aamuna keitellä itse kahvia, vaikkei ole keitintä saati suodatinta??? Miksi ei voi nauttia ja mennä kahvilaan kahville? Kai Turkissa ravintoloita ja kahviloita on? Kyllä nyt viikon pärjää vaikkei kahvia tai leipää saiskaan. Sitä paitsi Turkin kahvi on ihan juotavaa ja taatusti halvempaa kuin Juhla Mokka.

Plussat siitä, että veivtät oppaille salmiakkia ja ruisleipää.

Jotkut on vaan semmosia ;)

Mein naapurit lähti muutama vuosi sitten kreikkaan kun isäntä täytti pyöreitä, ottivat kaiken mukaan suomesta ja kokkasivat sitten niistä säilykkeistä sun muista hotellilla safkaa.
sit repäsivät ja kävivät kerran ravintelissa syömässä = molemmilla suomen tuliaisina salmonella :D

No jos jotain välttelee, tottakai sitten sairastuu. Kokeilepa olla vaikka vuosi ilman maitotuotteita ja sitten käyt taas niitä syömään. Oot varmasti kuralla seuraavan viikon.

Mut eikös se ole olennainen osa lomaa, ettei tarvitse tehdä arkiaskareita, kokkailla, tiskailla ja siivoilla? Sen kun marssiin valmiiseen pöytään.

No mielestäni tuo ei edes ollut ihmeellisintä tuossa pariskunnassa. Itse mietin aina sitä, että minkä ihmeen takia ihmiset vetävät kauheita kännejä lomamatkoilla.
Itse en ainakaan haluaisi hukata rajattuja lomapäiviä niin kännissä olemiseen kuin etenkään krapulaan.

Ei ollut ei ihmeellisintä. Mulle ei mene myöskään jakeluun se, miksi ängetä muiden suomalaisten kanssa iltaa viettämään Heikin Baariin ja laulamaan karaokea? Jos ja kun minä matkustan (yleensä yksin), menen mahdollisimman kauan suomalaisista ja haen mahdollisimman seurani muualta.

Yhteistyössä