Mirenasta akne, voiko saada jotain lääkettä tähän vai kannattaako vain ottaa kierukka pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieraana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieraana"

Vieras
Syyskuussa laitettu ja aina on jossain kohtaa naamaa tai kaulaa isoja finnejä. Ennen kierukkaa mulla ei ole ikinä ollut kaulassa yhtään finnejä. Nytkin siinä on 5 kipeää finniä ja lukuisia vasta parantuneita ja vielä enemmän vielä punakoita arpia vanhemmista :(
Tätä ennen minulla on ollut ehkäisykapseli, eikä siinä ainakaan näin pahaa finnitautia ollut, onko niissä samaa hormoonia?

Mä en jaksa enää, voiko tähän saada jotain lääkettä vai kannattaako koko kierukka ottaa pois? Täytän tänä vuonna vasta 30v ja lapsiakin on vain kaksi, joten tuskin saan sterilisaatiota, jota kovasti toivoisin

Saat sterilisaation kun olet täyttänyt 30. Itselläni hormonikierukka ja aiheuttaa yläselkään iho-ongelmia joita ei ole aiemmin ollut. Nyt lähete vetämässä sterilisaatioon.
Ota mies mukaan lääkäriin (pitäis olla mukana), ne yrittää puhua ympäri ettet tekisi sterilisaatiota mutta sulla on siihen kyllä oikeus, älä anna periksi jos olet 100% varma ettet halua enempää lapsia.

Riittääköhän että täyttää samana vuonna 30, vai pitääkö nyt oikeasti odotella sitä synttäripäivää :(

En millään haluais pitää tätä kierukkaa kun naama kipeänä kokoajan. Voisiko tämä akne olla hyvä syy? Kun kierukkaa käskevät kokeilemaan ennen sterilisaatiota ja nythän minä olen sitä kokeillut.

Yhteistyössä