Mirenan käyttäjät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tiedoton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tiedoton"

Vieras
Lähinnä te kenellä mirena vaikuttanut niin että kuukautiset jääneet kokonaan pois.

Huomaatteko itsestänne milloin olisi kuukautisten aika? Millaisia oireita on?

Minulla nyt pian vuoden ollut menkat täysin pois, joskus joku viiru saattaa paperiin jäädä, muttei muuta. Lähinnä nyt kun outoa oloa ollut, tuli mieleen voiko silti ns. kuukautise aiheuttaa oireita mielialaan, turvotuksena yms.

Eipä juuri ole menrkkejä menkoista. En ole vuoteen merkinnyt kalenteriin mitään, ja nyt kun pitäisi mennä papa-kokeeseen niin pitäisi tietää viimeisten kk alkamiskohta. Hmm... mikä lienee. Menkat ilmeisesti ovat silloin, kun valkovuoto on hieman ruskeaa, mutta en siis ole jaksanut seurata, onko kierto säännöllinen. Ovis taas on ehkä se, kun tulee sitä väritöntä vuotoa reilummin.

Reilun vuoden minäkin nyt ilman kuukautisia ja muutaman viimeisimmän kuukauden nyt olen ollut "tietävinäni" milloin ois niiden aika. Lähinnä mielialamuutoksista (armoton vitutus) ja turvotuksesta. Mutta en ole jaksanut seurata tarkemmin meneekö edes suht säännöllisesti vai ei...

Kaksi vuotta on nyt ollut Mirena. Alkuun tuli pientä vuotoa menkkojen aikaan, mutta 1,5 vuoteen ei mitään. Alavatsalla olen aina välillä havinnut "menkkamaisia tuntemuksia" kylläkin.

Yhteistyössä