Mirenan haittavaikutukset

• Viestiketjun aloittaja mirenaan harmistunut
  • Ensimmäinen viesti
mirenaan harmistunut
Millaisia haittavaikutuksia/sivuoireita olette saaneet Mirenasta? Itselläni Mirena ollut nyt noin 3kk ja olen havainnut, että halut on vähentyneet, migreenikohtaus noin viikko asennuksen jälkeen, jalkojen verisuonet alkaneet pullistella, jalkoja kuumottaa ja särkee (laskimotukosta ei ole). Mitä vielä voikaan tulla? Mielenkiinnolla odottelen kokemuksianne ja mietin jo kierukan poisottamista....

Jonsered
Jatkuva "hullunlehmäntauti", siis hormoniraivarit, hiustenlähtö ja rasvoittuminen, vatsan turvotus, emätin- ja kohtutulehdukset, yhdyntäkivut, kierukan liikkumisen aiheuttamat vuodot, akne... Nämä nyt tulivat ensiksi mieleen omasta kokemuksesta.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2007 klo 22:09 mirenaan harmistunut kirjoitti:
Millaisia haittavaikutuksia/sivuoireita olette saaneet Mirenasta? Itselläni Mirena ollut nyt noin 3kk ja olen havainnut, että halut on vähentyneet, migreenikohtaus noin viikko asennuksen jälkeen, jalkojen verisuonet alkaneet pullistella, jalkoja kuumottaa ja särkee (laskimotukosta ei ole). Mitä vielä voikaan tulla? Mielenkiinnolla odottelen kokemuksianne ja mietin jo kierukan poisottamista....
Olin täysin skitso kierukan kanssa, masennus alkoi uudestaan (kolmannen jälkeen synn. jälkeinen masennus), pinna oli kireenä, pumppu hakkasi kovaa, yöunet huononi, p.erse vuoti kun seula yms. Henkiset oireet olivat pahimmat! Puoli vuotta riitti ja sitten pois.

Yhteistyössä