Mirenan asetuksen jälkeiset oireet?

  • Viestiketjun aloittaja Mira
  • Ensimmäinen viesti
mulla ei ollu mitään ihmeellistä, tiputtelu tais alkaa vkon päästä laitosta ja kesti jonku ehkä kuutisen vkoa. sen jälkeen ei mitään ja menkat tosi niukat, ph-suojalla selviää. toivottavasti jäis kokonaan pois jossain vaiheessa.
 
veeruska
Mulla ollut nyt kolme viikkoa joten hirveästi ei vielä kokemusta. Mutta pari päivää asetuksen jälkeen oli vähän supistustuntemuksia, viikon verran menkkamaista vihlontaa. Koko ajan on tiputellut (pikkuhousunsuojalla pärjää) lukuunottamatta paria päivää jolloin tuli runsaammin. Rinnat on tooosi kipeät, piti oikien tehdä raskaustestikin kun ovat samanlailla kipeät kun silloin (nega), nyt ehkä jo vähän paremmat. Tiputtelu on kyllä vähän ärsyttävää, voi vissiin jatkua vielä jopa 6kk... Aknea ei ole ainkaan vielä vaan iho jopa parempi. Mielialla nyt jo tasasempi kuin pillereillä.
 
veeruska
Alkuperäinen kirjoittaja veeruska:
Mulla ollut nyt kolme viikkoa joten hirveästi ei vielä kokemusta. Mutta pari päivää asetuksen jälkeen oli vähän supistustuntemuksia, viikon verran menkkamaista vihlontaa. Koko ajan on tiputellut (pikkuhousunsuojalla pärjää) lukuunottamatta paria päivää jolloin tuli runsaammin. Rinnat on tooosi kipeät, piti oikien tehdä raskaustestikin kun ovat samanlailla kipeät kun silloin (nega), nyt ehkä jo vähän paremmat. Tiputtelu on kyllä vähän ärsyttävää, voi vissiin jatkua vielä jopa 6kk... Aknea ei ole ainkaan vielä vaan iho jopa parempi. Mielialla nyt jo tasasempi kuin pillereillä.
Sori kirjoitusvirheet...
 
veeruska
Kyllä se vaikuttaa samalla tavalla koska nythän sun oma hormoonitoiminta on ihan kuin luomuna, eli munasolu irtoaa, joka taas nostaa lämpöä jne. Vihlova kipu voi olla kun munasolu kypsyy.
 

Yhteistyössä