Heips, tulin kertomaan oman 5 vkon kokemukseni. Kuukautiset rupes tulemaan kahden viikon välein ja kivut saatanalliset. En ole synnyttänyt, Mirena oli oikeastaan ainoa hoitovaihtoehto vajaa nelikymppiselle, joka tupakoi.
Mirenan asetti omalääkäri terkkarissa, hän on laittanut näitä satoja, joten olin luottavaisin mielin, oli myös kättärin opiskelijoita seuraamassa
Mielelläni olen testikappaleena, koska haluan, että kaikki opiskelijat saavat aitoja kokemuksia. Että siitä vaan toosaa levittämään tuleville kätilöille ja lekureille
Mulle kerrottiin, että kaikki on nähty, pierut ja kiroilut ja oksennukset
Että nou hätä.
Noniin, asettamiseen olin varautunut kahdella Clotamilla (särkylääke), eipä juuri ollut kivuliasta, oli vain epämiellyttävää ja hieman huippausolo oli kun lähdin. Ainoa mitä pelkäsin, on että oksennan. Se nyt ei varmaan ois ollu maailmanloppu sekään.
Okei, ekat 10 pvää menkkatyyppisiä kipuja, soitin terkkariin, on normaalia. Siitä lähtien kipuja ekojen menkkojen kanssa ja ovulaation aikana, särkylääkettä on mennyt. Ei ole myöskään tykännyt kovasta salitreenistä, supistelee pahiten treeniviikon jälkeen. Supistelut vaimentuneet koko ajan, viikko viikolta. Ajattelenkin, että tämä on kestävyyslaji, olen lukenut kolmesta kk:sta, että se ainakin kannattaisi odottaa.
Ehkäisynähän tää olis tosi huippu, mutta siihen en osaa sanoa mitään kun en harrasta seksiä, eikä ole mielikään tehnyt. Mutta mistä sitä tietää seuraavista vuosista.
Tällä hetkellä tilanne melkolailla +-0 , vielä ihan samanlaiset tuskat, mutta jospa tää tästä.
Tsemii.