Mirena 2kk, ja vuoto jatkuu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Elikkä mirena (hormonikierukka) laitettu n.2kk sitten. Ensin ei viikkoon vuotoja, sitten alkoi vuodot. Noin viikon ajan runsaanpana sen jälkeen tiputtelu vuotoa koko ajan. Ilman yhdenkään päivän taukoa. Milloin pitäisi huolestua tai mennä lääkäriin? Mikä voisi olla syynä?

[QUOTE="vieras";28735298]Elikkä mirena (hormonikierukka) laitettu n.2kk sitten. Ensin ei viikkoon vuotoja, sitten alkoi vuodot. Noin viikon ajan runsaanpana sen jälkeen tiputtelu vuotoa koko ajan. Ilman yhdenkään päivän taukoa. Milloin pitäisi huolestua tai mennä lääkäriin? Mikä voisi olla syynä?[/QUOTE]

6kk ne kattoo ja sen jälkeen jos jatkuu miten sattuu niin voi mennä keskustelemaan..

Terkkari sanoi kyllä viime viikolla et jos ei tuu kahden viikon sisällä edes taukoa tai lopu vuoto sitten pitäis mennä lääkärille. Mutta ottaako ne mua kun on vielä päivystys/sulku lähes neljä viikkoa? Menee hermot niin mulla kun miehelläkin...

Jeps, just eilen kävin itselleni laitattaa mirenan ja lääkäri sanoi et yleensä tiputtelua n3kk mut voi kestää jopa myös sen 6kk.. kuullostaa ikävältä mut jospa ne sit loppuis kokonaan! :)

Mulla vuoti, siis ei tiputellut vaan suoraa reilua vuotoa 7kk. Ehkäisyneuvolaan soitin, ja sanoivat, että normaalia. Vuoto loppui 8kk kuluttua ja syy siihen oli se, että olin raskaana.

Synnärillä lääkäri sanoi, että tod.näk. ollut huonosti paikoillaan ja tullut sitten vuodon mukana pönttöön. Ei sitä ainakaan mun sisuksista löytynyt, eikä istukasta (yleisin paikka mistä löytyy, jos on kierukkaraskaus).

Yhteistyössä