Miranax-lääke

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja n
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

n

Vieras
Onko kellään kokemusta Miranax-lääkkestä?
Mihin vaivaa olette saneet sitä ja onko ollut apu? Minkäläiset sivuvaikutukset?
Lääkäri epäili että minulla on Migreeni ja anto tota lääkettä, pitää ottaa heti kun päänsärkyä tuntuu mutta korkeintaan vaan 2 kertaa vuorokaudessa ja kylmä geeliä niskoihin. Päässä jotenkin hassu olo koko ajan ja väsyttää,ei jaksa oikein mittää tehä.

minulla lääkäri määräsi migreeniin ollessani nuori.. Silloin auttoi. Mutta nyt toisen kerran määräsi uudestaan toinen lääkäri tuon saman näin "aikuisiällä", niin ei ollut mitään apua. Sain sitten ihan oikeat migreeni lääkkeet. Tuo Miranax kun on aika yleinen lääke jota käytetään paljon muuhunkin kuin migreenin hoitoon.

migreeniin yhdessä panadol forten kaa.
Sillon kun mulla oli vielä lievä ja normaali migreeni niin autto erittäin loistavasti eikä tullu sivareita.

nyttemmin se palauttaa vaan hetkellisesti toimintakyvyn mut tää ei sitten vissiin oo migreenii ettei vertailukelponen..

Mä olne syönyt joskus aikoinaan menkkakipuihin. Ihan ok lääke, mutta esim migreeniin ei se minulla vaikuta mitenkään, pitää olla paljon tujumpaa täsmälääkettä. Ja mulla annostus oli jotain 4tabua/vrk, joskus otinkin niin, että posket, sormet ja varpaat puutui! :D

Käytin monta vuotta migreeniin. Lapsettomuutta hoidettaessa lääkärissä kävi ilmi myös niiden vaikutus hedelmällisyyteen tai oikeastaan hedelmättömyyteen. Pakkausselosteessakin taitaa asiasta lukea. En ole sen jälkeen käyttänyt enkä käytä. Nyt raskausaikana migreenit vähäisempiä ja käytössä panacod sekä muut parasetamoolivalmisteet.

Mulla on sitä kuukautiskipuihin ja myös migreeniin. Kuukautisiin toimii ihan ok, mutta usein joudun migreeniin käydä hakemassa ihan kunnon lääkkeet tk:sta :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja n:
Onko kellään kokemusta Miranax-lääkkestä?
Mihin vaivaa olette saneet sitä ja onko ollut apu? Minkäläiset sivuvaikutukset?
Lääkäri epäili että minulla on Migreeni ja anto tota lääkettä, pitää ottaa heti kun päänsärkyä tuntuu mutta korkeintaan vaan 2 kertaa vuorokaudessa ja kylmä geeliä niskoihin. Päässä jotenkin hassu olo koko ajan ja väsyttää,ei jaksa oikein mittää tehä.

Miranaxia oon syöny jo monta vuotta ja aina tarvittaes, välil oon joutunu 2 krt pv.s ottamaan ja lisäx paratabsia. Nyt ei oo lääkkeet auttanu ja olo on minullakin hassu sekä väsynyt ja nyt neurologin lausunnon mukaan on krooninen migreeni ja pitäisi joku triptaani kuuri aloittaa. Toivottavasti sillä apu löytyy...

mä sain myös miranaxia jännetulehdukseen jalassa ja jalan rutina loppui ihan parin tabletin jälkeen. eli mulla ainakin toimii! eikä ole tullu mitään ongelmia vaikka astman takia varoteltiinkin. :)

Hei!
Olen saanut Miranax 550 vas. polven kipuun(kierukka) nyt on oikea polvi niin kipee ettei meinaa päässä käveleen, kai sama vika taas? Voiko lääkettä ottaa 2kertaa 2 pilleriä eli 4kpl päivässä? Minä otan Lyrica aamulla 150mg ja illalla 225mg sekä Klotryptil mite 2kpl illalla, ne on määrätty selkävaivaan.

migreeniin sain, tosin ei kovin hyvin auta. sanottiin et on melkein ku burana, mut parempi ja pitkäkestosempi. Ei oo itelle tullu sivuvaikutuksia siitä. Olen migreenin sattuessa ottanu sellasen ja panacodin. Sit lähtee pääkipu.

Ihan hyvä lääke migreeniin ja tulehduskipuihin. Minulla ei ole tullut haittavaikutuksena painajaisunia,huimausta,aistiharhoja yms. mutta kannattaa hieman varoa muttei kannata kuitenkaan uskoa pelotteluja haittavaikutuksista,sillä vain kokeilemalla tietää mikä on sopiva lääke. Ei kannata käyttää jos on munuaisten vajaatoimintaa tai depressio-oireita,eikä myöskään yhtaaikaa masennus- ja särkylääkkeitten kanssa ja annosteluohjeita kannattaa noudattaa eli älä missään tapauksessa ota yliannostusta.

Mulla oli Miranaxia joskus menkkakipuihin. Autto hyvin ja oli parempia kuin buranat. Mutta mulle tuli sivuoireena armoton väsymys ja sai tosiaan taistella ettei nyt ihan kaikkialle aina nukahtanu. Siirryin Miranaxeista takasin buranaan.

Yhteistyössä