M
minä
Vieras
Ostin miehelle korun päivä pari sitten koska hällä nyt vkl synttärit. Myyjä oli tosi avuton vaikkakin ystävällinen, ja koru tuli pakattua oudosti - ei ois silloin pitänyt antaa laittaa niin. Joutui soittelemaan johonkin löytääkseen ko. sarjan pakkaukset ja sittenkin laittoi sen jotenkin väärin - vertasin kotona aiempaan rasiaan ja siitä paketista selvästi puuttuu osa.
Nyt mua harmittaa (tiedän juu, turhaan) antaa se suht arvokas koru joka on kyllä nätissä paketissa mutta kun sen avaa niin koru lähes tipahtaa syliin tai vähintään näyttää tosi oudolta.
Mieli teki palata takaisin vaatimaan uudelleenpakkausta, mutta ei enää oo mahdollista ja oishan se hassua.
En viitsi kuitenkaan enää pakkausta purkaa ja pakata muutoin uudelleen - se se vasta halvalta näyttäisi.
Äsh, pitääkö mun vaan nyt antaa sen näyttää typerältä?
Nyt mua harmittaa (tiedän juu, turhaan) antaa se suht arvokas koru joka on kyllä nätissä paketissa mutta kun sen avaa niin koru lähes tipahtaa syliin tai vähintään näyttää tosi oudolta.
Mieli teki palata takaisin vaatimaan uudelleenpakkausta, mutta ei enää oo mahdollista ja oishan se hassua.
En viitsi kuitenkaan enää pakkausta purkaa ja pakata muutoin uudelleen - se se vasta halvalta näyttäisi.
Äsh, pitääkö mun vaan nyt antaa sen näyttää typerältä?