Minuu suututtaa tai lähinnä harmittaa (lahja-asiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Ostin miehelle korun päivä pari sitten koska hällä nyt vkl synttärit. Myyjä oli tosi avuton vaikkakin ystävällinen, ja koru tuli pakattua oudosti - ei ois silloin pitänyt antaa laittaa niin. Joutui soittelemaan johonkin löytääkseen ko. sarjan pakkaukset ja sittenkin laittoi sen jotenkin väärin - vertasin kotona aiempaan rasiaan ja siitä paketista selvästi puuttuu osa.

Nyt mua harmittaa (tiedän juu, turhaan) antaa se suht arvokas koru joka on kyllä nätissä paketissa mutta kun sen avaa niin koru lähes tipahtaa syliin tai vähintään näyttää tosi oudolta.

Mieli teki palata takaisin vaatimaan uudelleenpakkausta, mutta ei enää oo mahdollista ja oishan se hassua.

En viitsi kuitenkaan enää pakkausta purkaa ja pakata muutoin uudelleen - se se vasta halvalta näyttäisi.

Äsh, pitääkö mun vaan nyt antaa sen näyttää typerältä?

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
No ei mun miestä ainakaan kiinnostaisi annanko minä sille käyttökorun pakattuna originelliin lahjapakkaukseen vaiko litistettyyn vessapaperin hylsyyn. Ei oo tod. niin pinnallinen kaveri.

Ei ookaan kyse siitä että lahjansaajaa häiritsisi, vaan mua :(

...mut taidan siis murehtia turhia?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
No ei mun miestä ainakaan kiinnostaisi annanko minä sille käyttökorun pakattuna originelliin lahjapakkaukseen vaiko litistettyyn vessapaperin hylsyyn. Ei oo tod. niin pinnallinen kaveri.

Ei ookaan kyse siitä että lahjansaajaa häiritsisi, vaan mua :(

...mut taidan siis murehtia turhia?

Murehdit tosiaan AIVAN TURHAAN =)

No voithan sitten jälkikäteen kertoa miehelle tuosta ostosreissusta ja että harmittelet paketin ulkonäköä. Kuten tuossa edellä joku jo kirjoitti, yleensä (hetero)miehet eivät välitä tuon taivaallista sellaisista sivuseikoista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No voithan sitten jälkikäteen kertoa miehelle tuosta ostosreissusta ja että harmittelet paketin ulkonäköä. Kuten tuossa edellä joku jo kirjoitti, yleensä (hetero)miehet eivät välitä tuon taivaallista sellaisista sivuseikoista.

Niin vähän meinasinkin.

Kiitos tuosta loppukommentista, varsinkin tarkennuksesi sai hymyilemään :D

Yhteistyössä