Minuu ärsyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Panthera leo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Panthera leo

Aktiivinen jäsen
05.12.2006
5 202
0
36
toi 9v7kk jätkä, valitettavaa kyllä... :ashamed:

Koko ajan -monta päivää- perskärpäsenä ja suu käy ku papupata... Ku oliski jotain asiaa, mutku ei ku vaan kantelee toisista ja hölöttää vaan siis pelkästään hölöttämisen "ilosta"... Olen sanonut sille että riittää tollanen seurailu ja ylenpalttinen kälätys, hetken se sen muistaa ja sitt taas.

Mä en vaan jaksais tommosta nyt. :ashamed:

Otan osaa. Meillä 5-v puhuu taukoamatta... nukkuessa osaa olla vaan hiljaa... se ei osaa olla minuuttia pitempään puhumatta..... mut kyllä siihen on jo tottunu..... tietää käydä katsomassa sitä sillon kun leikkii omassahuoneessaan ja tulee liian pitkä hiljanen tauko......

Alkuperäinen kirjoittaja AiKauhia:
Mä taas odotan että poika oppis puhumaan :)

Kyllä sitä tuonkii kohdalla ootettiin (oppi ekan sanan vasta 2.5 vuotiaana), mutt nyt sillä on vaihteeks kälätysvaihe... Oireilee muutenkin ton adhd:nsa kanssa oikeen "mukavasti"... :/

Mä niin tiedän tunteen, meillä eka-luokkalainen on ihan toivoton perskärpänen välillä. Siihen ei auta muu kuin mennä jätkän kanssa sohvan nurkkaan istuksimaan ja kuunnella ne jutut ja jutella. Sitten on taas muutaman päivän rauha kunnes asiaa on niin paljon että on ihan pakko päästä kertomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:
Mä niin tiedän tunteen, meillä eka-luokkalainen on ihan toivoton perskärpänen välillä. Siihen ei auta muu kuin mennä jätkän kanssa sohvan nurkkaan istuksimaan ja kuunnella ne jutut ja jutella. Sitten on taas muutaman päivän rauha kunnes asiaa on niin paljon että on ihan pakko päästä kertomaan.

On kuunneltu ne jutut - sen sata kertaa istuttu keittiön pöydän ääressä ja keskusteltu - mutt aina se keksii jotain uutta pälpätettävää. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:

On kuunneltu ne jutut - sen sata kertaa istuttu keittiön pöydän ääressä ja keskusteltu - mutt aina se keksii jotain uutta pälpätettävää. :kieh:

Se on kiva kun taaperot ei enää ole niin äidissä kiinni niin sitten isommat lapset

Yhteistyössä