Minustapa on kuulkaa hävinnyt senttejä!!!Ja pakko vielä lisääkin hehkuttaa :D

• Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Ohhoh :eek: . Kirjoittelen blogia laihiksestani ja sinne oon kirjannut lantion ja vyötärön yms. ympäryksiä.

Mullahan ei oo lähtenyt painoa kuin n. 4 kg (tai sitten 7 kg, riippuen kumpaa alkua katsoo :) ). Ja mä olen harmitellut huonoa tiputusta jo ties kuinka kauan.

No, mä olen ekan kerran laittanut sentit esiin 10.11. Silloin olin jo kuitenkin pikkuisen laihtunut, eli alussa mitat ovat olleet takuulla vieläkin pahemmat.

Tänään mittailin uudelleen(+kerran olen välissä mitannut myös) ja huomasin että vyötäröstä on lähtenyt 9 cm, lantiosta 7,5 cm ja tisseistä 5,5 cm.

Eihän nuo tietty isoja muutoksia ole, mutta piristää ja motivoi lisää :)

Onneksi olkoon!
Kieltämättä tuntuu mukavalta nyt minustakin: painoin reilu vuosi sitten raskausaikanani enimmillään 96 kg. Kun viime viikolla kävin kuntosalitreenin jälkeen vaa´alla, painoni oli 69 kg. En ole ollut millään dieetillä itse, olen vain palannut entisiin elämäntapoihini raskauden jälkeen.

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Onneksi olkoon!
Kieltämättä tuntuu mukavalta nyt minustakin: painoin reilu vuosi sitten raskausaikanani enimmillään 96 kg. Kun viime viikolla kävin kuntosalitreenin jälkeen vaa´alla, painoni oli 69 kg. En ole ollut millään dieetillä itse, olen vain palannut entisiin elämäntapoihini raskauden jälkeen.
wau :flower: :flower: . Mulla on tuohon vielä pitkä matka, mutta hiljaa hyvää tulee =)

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja tyuio:
Olikos kyseessä nyt kivikautisdieetti?
Olin näkevänäni aamulla takapihalla hurjistuneen emännän, joka koitti hätyytellä naapurin lehmiä?

;)
:D :D :D En mä sitä enää :D . Hiljakseltaan oon löytänyt oman juttuni, joka on sekoitus kaikkea mahdollista =)

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Onneksi olkoon!
wau :flower: :flower: . Mulla on tuohon vielä pitkä matka, mutta hiljaa hyvää tulee =)

Tässä olen kanssasi täysin samaa mieltä!
En halua olla langanlaiha, olen nyt normaalipainoinen. Olen 174 cm pitkä.

Turkilmas
Onneksi olkoon!

Tässä olen kanssasi täysin samaa mieltä!
En halua olla langanlaiha, olen nyt normaalipainoinen. Olen 174 cm pitkä.
Mä oon suunnilleen saman mittainen kuin sä. Ja havittelen painoksi jotain väliltä 70-80 kg. Sinne on vaan vielä pitkä matka.

Mutta loistosuoritus sulta :flower: :flower: =)

tyuio
Alkuperäinen kirjoittaja tyuio:
Olikos kyseessä nyt kivikautisdieetti?
Olin näkevänäni aamulla takapihalla hurjistuneen emännän, joka koitti hätyytellä naapurin lehmiä?

;)
:D :D :D En mä sitä enää :D . Hiljakseltaan oon löytänyt oman juttuni, joka on sekoitus kaikkea mahdollista =)
Seliseli.
Mut oikeesti, onnea menetetyistä senteistä!
Ja pidä tuo suunta <3
Moni tekeekin väärin, kun tuijottelevat vain niitä kiloja, eikä senttejä.

Mä oon suunnilleen saman mittainen kuin sä. Ja havittelen painoksi jotain väliltä 70-80 kg. Sinne on vaan vielä pitkä matka.

Mutta loistosuoritus sulta :flower: :flower: =)
Kiitos! Olen kyllä itsekin iloinen tästä. Onhan tässä tarvittu kyllä sitä kuuluisaa itsekuriakin. Paino ei tippunut niin vauhdilla kuin ensimmäisen raskauteni jälkeen. Ikä kai alkaa jo vaikuttaa.

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Yhtään en ole utelias mutta missäs sä pidät blogia? :saint:
Mä en ole vielä toistaiseksi rohjennut laittaa linkkiä tänne julkiseksi. Se on kyllä myöhemmin aikomukseni. Muutamille olen laittanut osoitteen yksärillä ja voin toki laittaa sullekin :).

Turkilmas
Pakko vielä hehkuttaa, niin teenpä sen sitten tähän samaan ketjuun :). Mä nimittäin kiskoin äsken yhdet liian pienet farkut jalkaani :D. Mä ostin ne jokin aika sitten, valkkasin kokoa lehmä ja kiikutin kotiin. Kotona huomasin ettei oo toivoakaan että ne mahtuis päälle. Ei edes lähellä kiinni menemistä.

Äsken sitten piruuttani kaivoin farkut esiin ja avot, nyt ne on jalassa. Pakko tunnustaa että kiinni sain ne selällä maaten ja kovasti raakaa voimaa käyttäen. Ja että vatsaläskit röllöttää kivasti tuossa vyötäröreunan päällä. Mutta piru vie, jalassa on kuitenkin :D :D

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Onnea hienosta saavutuksesta! :D Kyllä nuo sentit on jo paljon, vaikka olisi kuinka iso tavoite! :flower:
kiitos =) . Tosi hyvältä tuntuukin. Kun vihdoinkin tulee edes jotain tulosta. Tsemppaa jatkamaan eteenpäin =)

Yhteistyössä