Minusta ninatt:llä on hyviä ajatuksia mutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Siis olen monessa samaa mieltä ja olen itsekin taaperoimettäjä ja puhun imetyksen puolesta ja kannatan perhepetiä jne jne. Mutta monesta jutusta paistaa hänellä myös se naiivius läpi mikä tietysti kuuluukin nuorella ihmisellä olla ja vielä, kun on idealistinen luonne niin se ehkä korostuu.

Mutta nyt alkaa vähitellen nyppiä tämä, että ihan joka asiassa hän vertaa ihmisiä (erityisesti siis lapsia) eläimiin. Kun me nyt ei jumalauta roikuta puussa syömässä banaania. Vaikka miten polveuduttaisiin apinasta ja sitä ja tätä ja eläimet tekee niin ja näin niin me nyt kuitenkin ollaan ihmisiä. Kissat nuolee poikasensa puhtaaksi, mutta meillä on suihkut.

Peesi. Fiksu likka, ja varmasti ensiluokkainen äiti lapselleen, mutta jotkut hänen juttunsa menee MUN mielestäni vähän överiksi (esim. se istukkajuttu.)

Eniten mua kiinnostais tietää, missä kulkee Ninatt:n raja luonnonmukaisen ja nykyisen länsimaisen elämän välillä? Mitkä teollistuneen yhteiskunnan luomukset ovat ''forbidden'' (ilmeisesti pinnasänky, tutti, kertsit, äidinmaidonkorvike yms) ja mitkä taas OK (esim. lentäminen, tietokoneet yms.)

Mä kyllä tykkään lukea nintt:n juttuja :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Peesi. Fiksu likka, ja varmasti ensiluokkainen äiti lapselleen, mutta jotkut hänen juttunsa menee MUN mielestäni vähän överiksi (esim. se istukkajuttu.)

Eniten mua kiinnostais tietää, missä kulkee Ninatt:n raja luonnonmukaisen ja nykyisen länsimaisen elämän välillä? Mitkä teollistuneen yhteiskunnan luomukset ovat ''forbidden'' (ilmeisesti pinnasänky, tutti, kertsit, äidinmaidonkorvike yms) ja mitkä taas OK (esim. lentäminen, tietokoneet yms.)

Mä kyllä tykkään lukea nintt:n juttuja :)

Mikä tää istukkajuttu sitten on?

No, se kuuluu tietysti ikään, että ollaan naiivin idealisteja. Ja myös ehdottomia, joten ihan normaali ikäkauteen kuuluvaa, joten periaatteessa voidaan ajatella, että tämäkin aloitus herättää hänessä vain voimakkaan vastarinnan, ei siis kompromissia, koska myöskään ajatus siitä, että joku ärsyyntyy kirjoituksista herättää tunteen, joka on positiivinen hänelle, joten siis luultavasti jos tämä ikäkauteen kuuluva käytösmalli on voimissaan, niin hän ei tule tämän aloituksen takia puheitaan muuttamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No, se kuuluu tietysti ikään, että ollaan naiivin idealisteja. Ja myös ehdottomia, joten ihan normaali ikäkauteen kuuluvaa, joten periaatteessa voidaan ajatella, että tämäkin aloitus herättää hänessä vain voimakkaan vastarinnan, ei siis kompromissia, koska myöskään ajatus siitä, että joku ärsyyntyy kirjoituksista herättää tunteen, joka on positiivinen hänelle, joten siis luultavasti jos tämä ikäkauteen kuuluva käytösmalli on voimissaan, niin hän ei tule tämän aloituksen takia puheitaan muuttamaan.

Ja anteeksi älytön pilkutus ja joten-sanan toisto. Korjaisin niitä, mutta en vieraana voi ja en hoksannut niitä tarkistaa, ennen kuin lähetin :)

Yhteistyössä