Minunkin ovella on näitä joskus kulkenut, koskaan ei kyllä ole lapsia ollut mukana

vierailija
Olin alta kymppivuotias, kun kerran tuli Jehovantodistaja ovelle. Se selitti asioita siinä, enkä ymmärtänyt sen jutuista yhtään mitään. Yritin kysyä, että mitä asiaa sillä on ja tietenkin ajattelin, että se haluaa puhua minun vanhempien kanssa jostain, mutta ei antanut suunvuoroa, kun paasasi vain menemään. Kohta äiti kuuli, mitä ovella on menossa ja se hyökkäsi häätämään sen todistajan pois.
 
Olin alta kymppivuotias, kun kerran tuli Jehovantodistaja ovelle. Se selitti asioita siinä, enkä ymmärtänyt sen jutuista yhtään mitään. Yritin kysyä, että mitä asiaa sillä on ja tietenkin ajattelin, että se haluaa puhua minun vanhempien kanssa jostain, mutta ei antanut suunvuoroa, kun paasasi vain menemään. Kohta äiti kuuli, mitä ovella on menossa ja se hyökkäsi häätämään sen todistajan pois.
ompa röyhkeetä. väärin hiillostaa lasta.
 
Tuollainen kävi varmaan viisi kertaa ovella, hän oli niin miellyttävä henkilö niin en kehdannut ajaa pois vaikken usko heihin heidän juttuihinsa ollenkaan.

Heidän uskontonsa on aivan kaamea. Eli heidän jumalansa tappaa ihan kaikki vääräuskoiset jonain päivänä. Tuo henkilö ei itsekään ollut varma että pääseeköhän hän edes paratiisiinnsa? Nöyränä kulkee kuitenkin saarnaamassa. Erittäin säälittävää joka tapauksessa tuollainen harhaisuus.

Myöhemmin tuli julkisuuteen juttuja ja heikäläisten yleisesti harrastamasta pedofiliasta ja minulla paloi käämit. Sanoin hänelle että älä käy enää ovellani, mutta pahoittelin hänelle tilannetta koska hän oli todella miellyttävä henkilönä. Olen ihan varmasti heidän salaisilla mustilla listoillaan jonain saatanallisena säkeenä?
Mutta en pelkää.
 

Yhteistyössä