Minunkin mies jätti meidät..

Heili Karjalasta

Aktiivinen jäsen
06.01.2006
10 581
0
36
..Ja lähti saunailtaan! Tulee ysin jälkeen kuulemma bussikyydillä kotiin sieltä savusaunareissultaan. :D

Ompa ihanaa ja rauhaisaa olla ilman miestä kotona. Pojat on jotenkin paljo kiltimpiä ja tottelevaisempia, kun ei oo mies kotona. En tiiä mistä johtuu.. :D
Meinasin laittaa tunnin päästä noi nukkumaan ja viettää sit laatuaikaa itseni, teeveen tai kirjan/käsityön parissa. IHANAA!

Mies käy kerran 1,5 vuoteen iltamenoissa, että on aika harvinaista herkkua. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Mina odotan jo miestani kovasti kotia kaymaan Koreasta. Viela reilu viikko kun jaksaisi odottaa. Sellaisina pikkuannoksina miehen poissaolot on ok,siis sellainen 1-2 vk

Mie meinaan kuolla ikävään jo 2-3 pvän -1viikon reissuista. Siis jos työkeikalla mies sattuu olemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Mina odotan jo miestani kovasti kotia kaymaan Koreasta. Viela reilu viikko kun jaksaisi odottaa. Sellaisina pikkuannoksina miehen poissaolot on ok,siis sellainen 1-2 vk

Mie meinaan kuolla ikävään jo 2-3 pvän -1viikon reissuista. Siis jos työkeikalla mies sattuu olemaan.

Kylla minullakin on ikava....ihan sellaista fyysista kipua valilla. Viikot menee ihan hyvin, on niin paljon ohjelmaa ja menoa. Viikonloput ovat pahimmat. Ei tallainen etasuhde ole tarkoitettu kuin valiaikaiseksi ratkaisuksi.

Täytyy kyllä sanoa, että ois maailmankirjat aika pahasti sekaisin, jos tuo mies oikeesti jättäis meidät. Luojalle kiitos on hyvällä pohjalla parisuhde ja perhe-elämä ja toivon, että kaikki menee jatkossakin hyvin. :heart: Niin paljon surua ja harmia on esim. miun ja esikoisen elämään aina mahtunut, ettei halua enää mitään isoja tommosia juttuja eteensä..

Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
juma olin saada sydärin sun otsikosta :kieh: l
olin huuli pyöreänä että mitä :o ei voi olla totta. :D

=) Joo, ei oikeesti tosiaan jättänyt. Sori. :D

On niitäkin kun mies jättänyt vaikka vauva perheessä.Mutta sinun tapauksessasi en osaa edes kuvitella.Joten olinkin otsikkoa lukiessa , ei oo totta. Mutta hyvä ja kiva näin.
Pieni ero tekee hyvää ja huomaa miten rakas :heart: toinen on .

juma olin saada sydärin sun otsikosta :kieh: l
olin huuli pyöreänä että mitä :o ei voi olla totta. :D

=) Joo, ei oikeesti tosiaan jättänyt. Sori. :D

On niitäkin kun mies jättänyt vaikka vauva perheessä.Mutta sinun tapauksessasi en osaa edes kuvitella.Joten olinkin otsikkoa lukiessa , ei oo totta. Mutta hyvä ja kiva näin.
Pieni ero tekee hyvää ja huomaa miten rakas :heart: toinen on .

Joo on on. Ja raskausaikanakin on miehiä lähtenyt, tiedän kyllä hyvinkin lähipiiristä.