Minun veli lienee joku yli-ihminen. Ehkä se onki kone...

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Sen lisäksi että se häärii meijän talon rakennuksen päämiehenä, se hoitaa kokonaisen maatilan elukoineen päivineen, on ottanu auraus-urakan, on yh-isä kahelle kullannupulle ja huoltaa myös meän teini-ikäsen pikkusiskon. Eikä siinä vielä kaikki, se kerkeää käyvä naisissa, juopotellakki joskus, harrastaa sählyä ja talvella moottorikelkkailee, mettästää ja kalastaa, touhuaa millon mitäki autotallissa ja vielä jos aikaa jää, makoilee sohvalla ja tuijottaa telkkaria. Se jopa ehtii syömäänki viis kertaa päivässä plus kaks kahvitaukoa!!! :attn: Joskus se saattaa jopa irrottaa kolme tai neljäki tuntia vain sitä varten että lähtee kaupunkiin tai tullee minua tänne mökille viihyttään :|

Ja nyt, sen kullannuppu mussukka tyttöset on sikalenssussa. Samoin meän teini-ikänen pikkusisko. Aiemmin sen sairasti meän toinen, jo omillaan asuva pikkusisko miehensä ja lapsensa kans. Siskon mieheltä se tauti testattiinki, siksi tiiän että sikalenssua nuo loputki sairastaa. Noh, tuo minun veli vietti muutamaan otteeseen pitkäänki aikaa tuon meän omillaan asuvan siskon kans. Ei saanu tautia. Toi sen kyllä kotia, sen tauvin. Johon sitte meän teinisisko sairastu. Ja pienet muksut. Veli on ihan terve. Kolmatta viikkoa kait jo pyöriny sairaitten keskellä eikä mittään. Noh, mie olen tässä viettäny aikaa pari kertaa n. 5min kerrallaan tuon minun veljen kans ja kappas, mulla on sikalenssun oireet :xmas:

Tosin mie toivon ettei tämä nyt ois kuitenkaan sitä... Eilen illalla vaan tuli kurkku kipeäksi, nousi lämpöä ja oli muutenki ollu koko päivän ihan kökkänä olo. Kurkkukipu on toistaseksi poissa, mut on yskä ja nenä tukossa, kuumetta en ole mitannu mut palelee ja ihan vetämätön olo, vessassa käynti piti kuitata nukkumalla tunti. :D Saas nähä.

Mut tuon veljen lähetän johonki tutkimuksiin, mikä ihmeen otus se oikein on... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
hui ootko saanu jo rokotteen sikalentsuu vastaan ku etkös oo raskaana? ja missä mökillä oikein asutte?

En ole ottanu rokotetta enkä ota. Ihan meän omalla mökillä asutaan miehen kans siihen asti että talo on valmis. Piti lähteä tuolta lapsuudenkodista evakkoon ko sinne muutti koira asumaan ja mie pelkään sitä. :ashamed: Ja kaupungin kämppä myytiin minun siskolle ja sen miehelle, eli mökki on nyt meän osote :D

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuneiti dina:
ei hällä ois morsian hakusessa? :D

On :whistle:

AIJAA :p

Nii että ei muutako jonon jatkoksi vaan. Ottajia sillä ois mutta ko se on niin pirun nirso :laugh:

no ihan hyvä ollakin jos kerta tommonen kultakimpale on, ja vielä kahden yh :P

Nii että ei muutako jonon jatkoksi vaan. Ottajia sillä ois mutta ko se on niin pirun nirso :laugh:

Pari morsianta on lähteny karkuun ko ovat minut tavannu :| Ensinnä ne on nielly kielensä ja toista kertaa eivät oo tullu kylään. Ja tuo oli sillon ko vielä itekki asuin samassa talossa.
Mie olen varmaan pelottava. Puhun suoraan ja olen kymmenessä paikassa yhtäaikaa ja suu käy jatkuvasti. :D

Mut pääasia lienee ettei naisten tartte ennää pelätä anoppia, se se vasta pelottava oliki :whistle:

Pari morsianta on lähteny karkuun ko ovat minut tavannu :| Ensinnä ne on nielly kielensä ja toista kertaa eivät oo tullu kylään. Ja tuo oli sillon ko vielä itekki asuin samassa talossa.
Mie olen varmaan pelottava. Puhun suoraan ja olen kymmenessä paikassa yhtäaikaa ja suu käy jatkuvasti. :D

Mut pääasia lienee ettei naisten tartte ennää pelätä anoppia, se se vasta pelottava oliki :whistle:

:laugh: me tultais kyllä hyvin juttuun, tunnistan itseni noista piirteistä.

Yhteistyössä