Minun vauva täytti eilen 3 vuotta! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katiaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aamu kahveja hörppiessä mietin että mun vanhemmilla lapsilla oli jo 4 vuotiaana kavereita ja menivät yksin niiden luo (asuivat n. 0.5-1km päässä) Laukkoivat toisten luona ees ja taas...

Vaikee uskoo että mun "vauvalla" ois samat vinkeet vuoden päästä!!!! :o

Ei mun vauvalla!! :o

Mäkin oon kauhulla miettiny sitä, ku mun esikko(ihan pian 9v) menee tuolla pitkin kylää kavereiden kanssa ja on tosi vastuuntuntoinen, niin miten ton pienen kanssa käy. Enpä mä kyllä uskalla sitä edes päästää oikein oma pihaa pidemmälle :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 20:07 Sarmiina kirjoitti:
Mäkin oon kauhulla miettiny sitä, ku mun esikko(ihan pian 9v) menee tuolla pitkin kylää kavereiden kanssa ja on tosi vastuuntuntoinen, niin miten ton pienen kanssa käy. Enpä mä kyllä uskalla sitä edes päästää oikein oma pihaa pidemmälle :whistle:

kurkkasin sun profiiliin ja meillä on noi 98 ja 01 muksut jo "teiden mestareita".. :whistle:
isompi tietty menee jo missä liekkään ja nuorempi tässä asuin alueella, että en kyllä tiedä missä suunnalla, mutta jäppisten kanssa vedättää päivät pitkät, välillä käy vaan kysyyn "lisä aikaa"... :laugh:

Onnea! :flower:

Meidän vaavi täyttää kesäkuun puolella 4 v. Ja ihan äskenhän me tultiin laitokselta. :o

Yhteistyössä