Minun pää on ihan sekaisin et mikä se nyt sitten on ihmiselle HYVÄKSI!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MaalaisJuntti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MaalaisJuntti

Vieras
Lauhtua pitäis,mut mikä se on se paras vaihtoehto?!
Pää huutaa tyhjää.

Itse olen jättäny sokerin ja valkoisen viljan pois ja sillä jo laihtumaan päin olen... Syön paljon kasviksia ja hedelmiä. Liikuntaa olen lisänny.

Mut nytku olen noita kaiken maailman karppauksia ja vartioita ja keventäjiä ja ja ja lukenu niin olenko mä sittenkän oikealla linjalla :o

miten on jatkanko tähän samaan malliin ihan perinteisellä ''ruokaympyrämenetelmällä'' vai pitäiskö minun noudattaa jotain tiettyä ''kuuria''

Syön niin ettei jää nälkä mut en ota lisää.

no eihän siinä pahempaa tapahtunut. ymmärrän että sua harmittaa, olen itse siinä suhteessa samanlainen, ehdoton. mutta tehtyä et saa nyt tekemättömäksi, joten sinun on hyväksyttävä se ja annettava itsellesi anteeksi. jatkossa muistaa taas paremmin. voimia ja iloa.

Alkuperäinen kirjoittaja outi:
no eihän siinä pahempaa tapahtunut. ymmärrän että sua harmittaa, olen itse siinä suhteessa samanlainen, ehdoton. mutta tehtyä et saa nyt tekemättömäksi, joten sinun on hyväksyttävä se ja annettava itsellesi anteeksi. jatkossa muistaa taas paremmin. voimia ja iloa.

hups. tuli vväärään ketjuun,sori

No jos tuo linja tepsii, niin mitä sitä sit turhaan muuttamaan. :D

Jos parannuksia haluat tehdä, kiinnitä huomiota rasvanlaatuun ja proteiineihin. Kuuntele omaa kehoasi, mikä sille on hyvä. Turhan tarkka ei kannata olla, jos muutenkin onnistuu. Stressi asiasta pilaa parhaimmankin laihiksen. :D

syö niin ettei sulla tuu nälkä. mä luulen kyllä ett tuo sun tapa syyö ja liikkua on parempi ku joku kuuri :) katos sillä kuurilla pitä olla koko elämänsä sillä muuten kilot tulee takasi. kuurit on laiskoille joilla on paljon luppoaikaa.

ja jos kilot tippuu hitaasti niin se on vaan parempi :)

Suosittelen tutustumaan kalorilaskuri.fi -palveluun! Palvelu ilmoittaa sinulle myös tarvitsemasi hivenaine- ja vitamiinimäärät ja voit sieltä tarkkailla, että tulee varmasti syötyä kaikkea tarpeeksi.

Jos et itse jaksa/viitsi ottaa asioista selvää, niin kannattaa käyttää tätä palvelua. Muuten saat pahimmassa tapauksessa itsellesi keripukin, osteoporoosin tai sairastut johonkin muuhun puutostilaan. SELVITTÄKÄÄ ASIAT IHMISET ÄLKÄÄKÄ LEIKKIKÖ TERVEYDELLÄNNE!

Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Suosittelen tutustumaan kalorilaskuri.fi -palveluun! Palvelu ilmoittaa sinulle myös tarvitsemasi hivenaine- ja vitamiinimäärät ja voit sieltä tarkkailla, että tulee varmasti syötyä kaikkea tarpeeksi.

Jos et itse jaksa/viitsi ottaa asioista selvää, niin kannattaa käyttää tätä palvelua. Muuten saat pahimmassa tapauksessa itsellesi keripukin, osteoporoosin tai sairastut johonkin muuhun puutostilaan. SELVITTÄKÄÄ ASIAT IHMISET ÄLKÄÄKÄ LEIKKIKÖ TERVEYDELLÄNNE!

Sitähän mä tässä just teenki,selvitän ja selvitän ja etsin ja etsin.Ja alan olla jo aika hyvässä pisteessä et mitä pitää syödä ja mitä saa syödä kohtuudella. :)
En mä aivan untuvikko ole,mut ku ristiriitaista tietoa on niin paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
syö niin ettei sulla tuu nälkä. mä luulen kyllä ett tuo sun tapa syyö ja liikkua on parempi ku joku kuuri :) katos sillä kuurilla pitä olla koko elämänsä sillä muuten kilot tulee takasi. kuurit on laiskoille joilla on paljon luppoaikaa.

ja jos kilot tippuu hitaasti niin se on vaan parempi :)

Tällä kannalla minäki olen. Ja ihan sillä perinteisellä vanhalla tyylillä et puolet salattia jne.

Yhteistyössä