Minun mielipide kun ei paina....

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saa hengähtää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
vihastuu, raivostuu nopeasti ja loukkaantuu herkästi. murjottaa kun ei saa tahtoaan läpi.Ei pysty vastaanottamaan kritiikkiä....syyttelee minua ongelmistaan, jatkuva kontrollin tarve..yms
 
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;29725703:
vihastuu, raivostuu nopeasti ja loukkaantuu herkästi. murjottaa kun ei saa tahtoaan läpi.Ei pysty vastaanottamaan kritiikkiä....syyttelee minua ongelmistaan, jatkuva kontrollin tarve..yms

Silloin on varmasti ihan hyvä että hän on mahdollisimman kaukana.
 
olen vain niin väsynyt että ajatukseni ei kulje....täytyy vain olla nyt kannustava häntä kohtaa, ettei taas tule turpiin ja omat ajatukset laittaa taka-alalle. Olen miettinyt että nyt olisi sopiva hetki laittaa ero käyntiin...
 

Yhteistyössä