Minun mielestä rääkkäystä

Tänään rantsussa ollessa sinne tuli n. 20 vuotias tyttö. Oli ulkoiluttamassa kissaansa. Sit se muija alko nakella kissaansa järveen. Katti parka nauku ja nauku mut tää vaa nakkeli. Sit mulla palo pinna ja tokasin muijalle et nakkaappa vielä kerran niin lennät ite perässä ja hieman pitemmälle.
Hänestä oli voin huvittavaa et muut katto vierestä miten hää nakkeli kissaansa veteen

Pisti niin vihaksi. Mun tyttö tuli kokonaan pois ja ei voinu kattoo kun sen teki niin pahaa
 
Oulu!
Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:
Tänään rantsussa ollessa sinne tuli n. 20 vuotias tyttö. Oli ulkoiluttamassa kissaansa. Sit se muija alko nakella kissaansa järveen. Katti parka nauku ja nauku mut tää vaa nakkeli. Sit mulla palo pinna ja tokasin muijalle et nakkaappa vielä kerran niin lennät ite perässä ja hieman pitemmälle.
Hänestä oli voin huvittavaa et muut katto vierestä miten hää nakkeli kissaansa veteen

Pisti niin vihaksi. Mun tyttö tuli kokonaan pois ja ei voinu kattoo kun sen teki niin pahaa
Eihän ollu OUlussa?
 
Ei ollu Oulussa ja ihan aikuinen kissa kyseessä. Tyttö tuntu nauttivan huomiosta minkä sai kun porukka tuli taivastelemaan viereen.
Jos ei ois ollu muksuja mukana olisin nakannu muijan jorpakkoon ja sieläpähän sit ois syleskelly et mitäs ny
 
Oulu!
Juu, no tuo ei sitä kissaansa uittanut sentään, mutta lähdin ennen heitä.

Todella törkeää käytöstä rääkätä noin kissaansa! Voisikohan mahd. ensi kerralla soittaa eläinsuojeluviranomaiselle?

En kyllä muutenkaan ymmärrä, että kissoja tuodaan yleisille uimarannoille! a) siellä on aika kuuma b) ei sinne saa viedä koiriakaan, miksi siis kissoja?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Oulu!:
Juu, no tuo ei sitä kissaansa uittanut sentään, mutta lähdin ennen heitä.

Todella törkeää käytöstä rääkätä noin kissaansa! Voisikohan mahd. ensi kerralla soittaa eläinsuojeluviranomaiselle?

En kyllä muutenkaan ymmärrä, että kissoja tuodaan yleisille uimarannoille! a) siellä on aika kuuma b) ei sinne saa viedä koiriakaan, miksi siis kissoja?
Pakko sanoa et meinasin soittaa poliisin paikalle. Nykyään vaan se tuppaa kestämään kun kaikki puhelut menee hätäkeskukseen ja ei kuiten kaan "hädästä" ollut kyse.
Tosin käydään usein ko rannalla ja jos muijaa vielä nään kissansa kanssa niin pusikkoon mennään keskustelemaan.
Paikallisen eläinvalvojan numeroa en tiiä mut pitää vissiin kännyyn tallettaa
 
Ei juma!!! Ei oikeesti, vee ja ittu mikä ääliö. Kyllä olis meikäläisellä kans pikkusen kilahtanu päässä jos olisin ollut näkemässä. Kyllä olisin piettäny siitä huolen että se akka olis saanut kuulla kunniansa ja olisi ollut viimeinen kerta kun sitä kissaa näkee, ei tuollaiset idiootit tarvitse lemmikkejä.
 

Yhteistyössä