Minun lapseni, mieheni lapset ja meidän lapsemme tappelevat koko ajan keskenään :-(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sairas suurperhe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sairas suurperhe

Vieras
Minulla on edellisestä liitosta 8 lasta (vanhin 23v, nuorin 9v), miehelläni on edellisestä liitostaan myös 8 lasta (vanhin 25v, nuorin 10v) ja yhdessä meillä on 6 lasta (vanhin 7v, nuorin 1v). Lapset tappelevat koko ajan keskenään, jopa aikuiset lapset tappelevat nuorempien sisarustensa kanssa ja kiusaavat näitä. Lapset tappelevat niin, että minun lapseni tappelevat mieheni lasten kanssa ja meidän yhteiset lapsemme tappelevat koko ajan minun lasteni ja mieheni lasten kanssa. Minun lapsistani 3 vanhinta ja mieheni lapsista 4 vanhinta lasta ovat jo muuttaneet omilleen, mutta he käyvät meillä yhä monta kertaa viikossa ja tappelevat aina keskenään. He myös kiusaavat toisiaan todella julmasti, nytkin tuolla mieheni 9v poika heitti minun 12v tyttäreni kännykän päin seinää ja tämä 12v tyttö hakkaa poikaa nyrkeillä päähän samaan aikaan kun kun mieheni 12v poika ja minun 11v tyttö kiusaavat kilpaa minun ja mieheni yhteisiä 3v ja 1v lapsia. Me emme jaksa enää mieheni kanssa puuttua näihin riitoihin, tappeluun ja kiusaamiseen vaan annamme lasten touhuta vapaasti mitä lystäävät. Emme enää jaksa välittää mitään siitä, että mitä he tekevät, vaikka he käyttäytyvät todella huonosti ja tekevät koko ajan tyhmiä juttuja. Tässä eräänäkin yönä minun ja mieheni 5v tytär heräsi yöllä ja yritti polttaa mieheni 12v tyttären pehmoleluja takassa sillä seurauksella että koko talo oli täynnä savua.

Yhteistyössä